הכירו את 4 המרפאות החדשות של צה"ל

בצפון, בדרום, ובמרכז: משרד הביטחון, חיל הרפואה, והחטיבת הלוגיסטיקה באט"ל דאגו לכם ל-4 מרפאות חדשות שיפתחו בקרוב בבסיסים שונים. ממתחמי פיזיותרפיה עם מכשור מתקדם ועד חדרי המתנה מרווחים ומאובזרים - יצאנו לבדוק בדיוק מה יחכה לכם שם. כל הפרטים בפנים

02.09.20
מערכת אתר צה"ל

מתחמי פיזיותרפיה עם מכשור מתקדם, מרפאות שיניים, מרפאות בריאות הנפש, שירותי רפואת נשים ומרפאות מומחים עד השטח - כל אלו ייפתחו בפניכם בארבע המרפאות החדשות של צה"ל ברחבי הארץ.

המשרתים בבסיס מול נבו כבר נהנים מהמרפאה החדשה, ובקרוב, בזכות תרומה של הארגון FIDF, ייפתחו גם השאר - בבסיס שרגא, במחנה נחשון, ובמחנה סיירים.

המרפאות, שייפתחו עד שנת 2021, נבנו על ידי אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון, בתיאום עם חיל הרפואה ומחלקת שוה"ם ותשתיות בחטיבת הלוגיסטיקה של אט"ל, וצוידו באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. "הן עונות לסטנדרטים הגבוהים ביותר, ונעשו בהן עבודות תשתית רחבות היקף", הצהיר ראש אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון, ארז כהן, "המטרה שעמדה לנגד עינינו היא להקים מבנים שיתנו מענה הולם לצוותים הרפואיים בצבא ויאפשרו שדרוג משמעותי של המערך הרפואי".

המרפאות משתרעות על פני שטח של 300-750 מ"ר, וכוללות ציוד רפואי חדיש וטכנולוגיות מתקדמות. בנוסף, תוכלו למצוא בהן חדרי רופא, חדרי טיפולים, חדרי תרופות וחדרי המתנה מרווחים ומאובזרים בריהוט חדש, כולם שם במטרה לשדרג את חווית השירות הרפואי של המטופלים ולשמור על צנעת הפרט.

"בריאותם של חיילי צה״ל היא המצפן שמוביל את חיל הרפואה בעשייתו היומיומית. החיל מצוי בהליכי שיפור ולמידה תמידיים על מנת להעניק את המענה הרפואי הטוב ביותר עבור משרתי צה״ל", הכריז קצין הרפואה הראשי, תא"ל ד"ר טריף בדר.

"סגלי הרפואה", הוא מדגיש, "עומלים מסביב לשעון על מנת להעניק שירותי רפואה רב תחומיים, מקצועיים ומקיפים לכלל המשרתים. יחד עם מחלקת שוה״ם ותשתיות של חטיבת הלוגיסטיקה באט״ל פעלנו לקידום שיפור תשתיות הרפואה ביחידות צה״ל השונות".