זמן ההמתנה שלכם יתקצר משמעותית בקרוב
במהלך חודש ינואר התבצעה ביקורת פתע בהנחיית ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו, אשר במסגרתה בחנו 40 צוותי בקרה את השירות הרפואי הניתן למשרתי צה״ל במרפאות ״ביקורופא״ בזמני עומס (בימי חמישי ובמוצאי השבת).
בעקבות הממצאים יוצא אט״ל באמצעות חיל הרפואה, במספר בשורות חדשות שנועדו לשפר באופן משמעותי את המענה הרפואי הניתן למשרתי צה״ל.
ראשית, יהודק הפיקוח ויימשך תהליך הבקרה השוטף על איכות המענה הניתן בסניפי ״ביקור רופא״, בדגש על משך ההמתנה וזמינות התורים במרפאות, וזאת במטרה לוודא שהנתונים בהתאם להתחייבויות הרשת, כך שמקבל השירות בקצה יקבל מענה טוב יותר.
בסניפי מודיעין ובאר שבע, בהם זוהו עומסים חריגים במיוחד, הורחבו שעות הפעילות, ואילו בסניפי ראשון לציון, תל אביב ומודיעין תוגברו מספר הרופאים. שינויים אלו מספקים מענה זמין ומהיר יותר, וכתוצאה מכך נרשמה ירידה בזמן ובמשך התורים.
ניתן להתעדכן באתר הרשת בשעות הפעילות החדשות.
בנוסף, במהלך משותף של אט״ל וחברת ״ביקור רופא״, תושק בשבועות הקרובים אפליקציה לזימון תורים, בה אפשר יהיה להזמין תור מראש ולעקוב אחר זמני ההמתנה.
במקביל, בשיתוף פעולה של חיל הרפואה ואגף כוח האדם, נבחנת אפשרות לעדכן את פקודת ימי המחלה, באופן אשר יאריך את תוקפם ויאפשר גמישות לפרט במידה ואינו חש בטוב. המשרתים יעודכנו כשהדבר יאושר ותעודכן פקודת צה״ל.
"אנו מחויבים לשפר את המצב ונמשיך ככל שנדרש", מדגישים באט"ל, "זאת המחויבות שלנו למשרתים, אשר נותנים מעצמם לשירות משמעותי".