אות הערכה מטעם הרמטכ"ל ליחידת 8200

07.05.17
מערכת את"צ

אות הערכה מטעם הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט,  הוענק ליחידה 8200, על פעילות מגוונת ותרומה לצרכים המבצעיים של צה"ל בשנים האחרונות. זו הפעם השנייה בה מקבלת היחידה את האות - לאחר שהוענק לה לראשונה בשנת 2013.

האות הוענק ליחידה על יוזמה והובלת פעילות רחבה ומגוונת, חדשנית ופורצת דרך בשנים האחרונות, בשיתוף פעולה עם העוצבות המבצעיות בכל הגזרות. ביצירתיות מחשבתית וטכנולוגית, סיפקה יחידה 8200 מענה מהיר ויעיל לצרכים המבצעיים המתפתחים והמשתנים. אלו הביאו להישגים מבצעיים בעלי חשיבות רבה, שהעצימו את היכולת המבצעית של צה"ל בזירות השונות ותרמו תרומה כוללת לביטחון המדינה והצלת חייהם של רבים בארץ ובעולם. 

"זהו טקס קצר של דקות, אשר מגלם עשרות או מאות אלפי שעות עבודה משותפות שהביאו להישגים מבצעיים ומודיעיניים יוצאים מן הכלל", אמר הרמטכ"ל בטקס. "אות ההערכה שמוענק היום הוא ביטוי להצטיינות של יחידה 8200, שבאה לידי ביטוי באפקטיביות המודיעינית והמבצעית של צה"ל ושל מדינת ישראל. אין הרבה גופים בצה"ל שמשפיעים גם ברמה הטקטית, גם ברמה האופרטיבית וגם ברמה האסטרטגית".

"אני מלא הערכה על העשייה שלכם, לאורך כל ימות השנה, אשר מאפשרת למקבלי ההחלטות ולמפקדים הבכירים בצה״ל, לקבל החלטות מיטביות, שתורמות לביטחון ולתחושת הביטחון של מדינת ישראל, וזה בא לידי ביטוי מדי יום"