הצטרפנו למירוץ של חיילי 8200 - סודי הוא לא היה

כ-2,000 חיילים ואנשי קבע מהיחידה המסווגת השתתפו במירוץ המסורתי, שנערך הפעם בסימן 70 למדינה והתקיים לראשונה באזור הנגב. אז כל מי שלא היה בטוח שהם מסוגלים להפעיל גם את הרגליים, שיחשב מסלול מחדש. 8 קילומטרים ו-200 מטרים - זוז

22.02.18
אלון תשובה, מערכת את"צ

כחלק ממסורת בת שש שנים, וכשלנגד עיניהם ערך הספורטיביות, יצאו אתמול (רביעי) חיילי היחידה למירוץ בעל שני מקצים, אורכו של האחד, כמה סמלי - 8 קילומטרים ו-200 מטרים, והמסלול השני קצר במחצית מהראשון.

בניגוד לפעמים קודמות, בהן המירוץ נערך בשדות שמחוץ לבסיס "גלילות", הפעם מפקד היחידה החליט לקיים אותו דווקא באזור הנגב - באר שבע וירוחם. "מכיוון שאנחנו בעיצומו של תהליך המעבר לנגב, בחרנו לקיים את המירוץ שם", מסבירה ראשת מטה היחידה ומובילת האירוע, אל"ם ר'. "המטרה של היום הזה היא לחזק את גאוות היחידה של החיילים, ולהעצים את תחושת השליחות שלהם".

היום נפתח בעשרה סיורים ל-500 אנשי קבע מכלל היחידה, בהם שולבו פעילויות רבות הקשורות לאזור הנגב ולבאר שבע - בדגש על התעשייה, האקדמיה, החינוך והתרבות בעיר ובאזור. לאחר מכן, הצטרפו 1,500 חיילים ואנשי קבע נוספים, וכולם הוזנקו מנקודת הפתיחה אל המירוץ.

"חשוב לנו שמעבר לשמירה על כושר ואורח חיים בריא, אנשי היחידה יידעו להבחין בהתחדשות שאנחנו חווים מיום ליום", מדגישה אל"ם ר'. "ערך הספורטיביות חשוב לנו כדי להראות שחיילי 8200 לא מפעילים רק את שרירי השכל, אלא את הגוף כולו".

היום נחתם בעצרת לציון 70 שנים למדינה, בראשות מפקד היחידה, תא"ל א', ובתצוגת מורשת שעסקה בתולדותיה. "האירוע הזה", מסכמת אל"ם ר', "מלא בתחושת שליחות וציונות, עם מבט לבסיסים שכבר בנינו בדרום. זוהי אבן דרך נוספת בעשייה הרבה של 8200 באזור. אנו מפנים מבטנו אל העתיד״.