נערך טקס התייחדות לזכר חללי קהיליית המודיעין

22.06.22
מערכת את"צ

טקס ההתייחדות השנתי עם זכרם של חללי קהיליית המודיעין התקיים אתמול (שלישי) במחנה גלילות. הטקס נערך במעמד שר הביטחון, בני גנץ, ובהשתתפות ראש השב"כ, רונן בר, ראש המוסד, דוד ברנע, וראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה. במהלך הטקס, הניח אחמד ח'יר אל-דין, אביו של סא"ל מחמוד ח'יר אל-דין ז"ל, זר בשם המשפחות השכולות, יחד עם נציג ארגון "יד לבנים", אלי בן שם. הייתה זאת הפעם הראשונה שבה מונצח בטקס בגלוי שמו של סא״ל מחמוד ח'יר אל-דין ז"ל.

את דבר המשפחות השכולות נשא רס"ן א׳, המשרת ביחידה 504, בנו של סא"ל יהודה אדרי ז"ל, שנפל במהלך פעילות מבצעית של היחידה. בטקס נכחו גם רמ"ח נפגעים, אל"ם עידית סולומון, סמנכ"ל וראש אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון, אריה מועלם, יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, תמי שלח, נציג ארגון נכי צה"ל, אבנר גולן, ראשי אגף המודיעין לדורותיהם ובכירים נוספים.

"כיום אני משרת בחיל המודיעין, ביחידה שאבא שירת בה, וצועד באותן הדרכים שאבא צעד בהן", פתח קצין תפקידים מיוחדים ביחידה 504, רס"ן א', שנשא את דבר המשפחות השכולות, "בשירותי אני מצליח לפרוץ דרכים חדשות והכל תחת אותו מצפן ערכים שקיבלתי מאבא. משפחות יקרות, השכול אליו נקלענו הוא נוקב וצרוב מידי יום ביומו, הוא שוכן עמוק בליבנו ומרטיט את הנפש. הגעגוע והזכרונות המתוקים לא נותנים מנוח, יחד עם זאת עלינו להרים את הראש קדימה ולהמשיך, להמשיך מהנקודה בה יקירנו הפסיקו".