טקס חניכת בית הכנסת והכנסת ספר תורה של גדוד אמירים

20.06.18
מערכת אתר צה"ל

ביום שלישי האחרון, התקיים טקס חניכת בית הכנסת והכנסת ספר התורה של גדוד אמירים בבסיס 'משמר הנגב'.

בטקס נכחו קצין קשר ותקשוב ראשי, תא"ל יריב ניר, מנכ"ל FIDF העולמי, אלוף (מיל') מאיר כליפי אמיר, ד"ר ג'פרי וברברה פיינגולד ובני משפחתם, תומכי FIDF מפלורידה שתרמו לגדוד את בית הכנסת על שם משפחת פיינגולד ואת ספר התורה, הרב הצבאי הראשי, תא"ל אייל קרים, מנכ"ל FIDF בישראל, תא"ל במיל' אפי עידן, ומפקד יחידת חושן, אל"ם שי שולומון. 

"המקום אשר תרמתם, הוא מרכיב חיוני להתחזקות הרוח של גדוד אמירים", פתח מפקד הגדוד, סא"ל דדי אלימלך, "הרוח המהווה חלק מרוח העם היהודי, ומקרבת בינינו. בהזדמנות זו, בשיא המהפכה הדיגיטלית אשר הגדוד לוקח בה חלק מרכזי, מעורב ומשפיע בהנגשת המידע לשדה הקרב, ארצה לציין שבעזרת מחויבות למשימה והתמדה, אנו בגדוד אמירים נעשה כל שביכולתינו 'בכל מקום שנרצה, ובכל דרך שנבחר', להגן על מדינת ישראל ובכל מפגש עם אויב לנצח ולהכריע, מפני שאין לנו מדינה אחרת".

הוסיף על דבריו תא"ל יריב ניר: "אני רוצה להביע את הערכתי בשם כל אגף התקשוב וההגנה בסייבר על תרומתכם. תמיכתכם מדגימה את הקשר החזק בין היהודים בכל העולם", חתם בדבריו הקשר"ר.

גדוד אמירים הינו הגדוד המבצעי ביחידת חושן של אגף התקשוב וההגנה בסייבר. לפני כשנה עבר הגדוד לבסיס 'משמר הנגב' לאחר 60 שנים בהן שכן במחנה ידין, צריפין.
המעבר סימן את תחילתו של מעבר יחידות הטכנולוגיה של צה"ל לנגב, שם ישרתו בבסיסים טכנולוגיים מתקדמים העונים לצרכים המבצעיים ומאפשרים סביבת עבודה יעילה ונוחה.