במסגרת הטקס קיבלו עשרים וחמישה המצטיינים את אותות ההצטיינות, בו גם נאם ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אלוף ליאור כרמלי: "אנו ניצבים כאן, מלאי גאווה על מדינה משגשגת ופורחת. מדינה בה הערכים, הקידמה ותוצאות העשייה ניבטים מכל עבר". 

"מדינה שהצליחה בשבעים שנות קיומה להפריח את השממה ולפתח טכנולוגיה וקידמה פורצות דרך, כאשר מסביבנו חוסר יציבות ואיומים המדגישים שוב את הצורך בצבא חזק, מרתיע ומנצח הנחוש להגן על בטחונה של המדינה ותושביה", המשיך אלוף כרמלי. "למצטיינים בצה"ל לאורך השנים ישנה השפעה ייחודית על התרבות והעוצמות המתקיימות בו כמי שמציבים את הרף הגבוה ביותר לכולנו. בתפקידם זה, משמשים המצטיינים כקטר המוביל את כל הקרונות שאחריו".
"מצטיינים יקרים, אני גאה לעמוד כאן היום ולהביע בשם כל מפקדי האגף וחייליו את ההערכה הרבה שאנו רוחשים לכם. אתם משמשים דוגמה ומופת בעבור המשרתים לצידכם ובכך מעצימים את כולנו", הוא אמר. 

"בתפקידי כקצין טכני, עליי לתכנן את המענה התקשובי ולהוביל פרויקטים עתידיים אל מול אתגרי ההווה, ולהוות ראש חושב ומעמיק בעזרת הידע האקדמאי אותו רכשתי טרום גיוסי", אמר קצין טכני בגדוד "מרום", סגן עמרי פיכמן, בשם המצטיינים. "איתי נעמדים כאן היום קצינים וקצינות, נגדים ונגדות, חיילים וחיילות, אנשים מצוינים מכלל הספקטרום של חיל התקשוב. כל אחד ואחת עשה חיל ביחידתו, ובכך קידם את צה"ל בצעד נוסף קדימה במטרה להגנת המדינה".

"אנשי חזון, אשר ציונות זורמת בעורקיהם ורוח אחווה ישראלית ממלאת את מעשיהם", הצהיר סגן פיכמן. "הצטיינות אינה יעד עבורנו, זוהי אבן דרך המסמלת כי מעשינו ודרך התנהגותנו משרתים את ייעוד הצבא ומטרתו".