תכנית היזמות הזו תוביל אתכם לפרוץ את גבולות הדמיון

משרתים באגף התקשוב התקשוב וההגנה בסב"ר? מדור חדשנות מזמין אתכם להגיש מועמדות למחזור השלישי של תכנית היזמות לחדשנות פורצת דרך! FAST FORWARD

29.10.20
מערכת אתר צה"ל

"לוגיקה תיקח אותך מנקודה א' לנקודה ב'. דמיון ייקח אותך לכל מקום"- אלברט איינשטיין.

בנובמבר לפני כשנה, נרשמו לתכנית היזמות FAST FORWARD, משרתים מהאגף עם פתרון משנה מציאות בתחום ה- Machine Learning, פתרון שעונה על פער מבצעי. בשבוע האקסלרציה הצוות קיבל תקציב למימוש מיידי להוכחת התכנות (POC), הציג את המיזם
בפני ראש אגף התקשוב, האלוף ליאור כרמלי, ולמפקדים בכירים, ונבחר למימוש ולתקצוב המשך לטובת פיתוח MVP ולהטמעה. לאחרונה, החלום הפך למציאות עם מיזם מבצעי שמוטמע בימים אלו.

"אקסלרטור זו תכנית האצה לסטארטאפים (במקרה שלנו פנים ארגוניים), המהווה מרחב מצמיח עבור היזמים. היזמים באגף מקבלים מעטפת של סדנאות מעשירות, ליווי צמוד של מנטורים מסיירת החדשנות במילואים, נטוורקינג, תקציב למימוש וקשב פיקודי, על מנת להפוך את החלום שלהם למציאות",  מספר סרן אליהב עמרם, רמ"ד חדשנות ותשתיות פורצות דרך.

הגשת מועמדות פתוחה עד ה-8 בנובמבר, בקישור:
https://tinyurl.com/yymczh7r

האקסלרטורים במדור חדשנות מסווגים ל-3 טווחי זמן:
מיידי - תכנית למימוש מיזמים בטווח זמן המיידי כמענה לאתגרי השעה (מלחמה, מבצע או אירוע חירום במרחב האזרחי). במרץ 2020 הופעלה התכנית בשם FORMULA 1.O CORONA- אשר התמודדה עם אתגרי הקורונה, בהובלת מפקד לוט"ם.
בינוני- תכנית FAST FORWARD למימוש מהיר של מיזמים (עד חצי שנה) בהובלת קשר"ר.
טווח ארוך- תכנית מצוינות ויזמות, למימוש מיזמים ארוכי טווח בשיתוף האקדמיה.

התכנית הנוכחית תעסוק במספר אתגרים:
1. יכולות מבצעיות לעליונות קיברנטית (בסייבר, בדיגיטל, בספקטרום ובמידע).
2. תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית להתייעלות ואפקטיביות ארגונית.
3.עבודה/למידה מרחוק (Covid-19) - מניעת התפשטות הנגיף באמצעות DATA.

"אנחנו מזמינים אתכם לפרוץ את גבולות הדימיון, להביא את הדבר הבא לאגף ולצה"ל, ולהצטרף ליזמים שכבר עשו את זה", מוסיף סמל רוי מנדל, קמ"ד חדשנות באגף התקשוב.

הדבר הבא מתחיל כאן!