איגרת ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר

12.05.24
מערכת את"צ

אגרת מטעם ראש אגף וההגנה בסייבר ליום הזיכרון וליום העצמאות ה – 76 למדינת ישראל
מפקדות ומפקדים,
חיילות וחיילי יחידות אגף התקשוב וההגנה בסייבר, הסמיכות שבין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל לבין יום העצמאות, מהווה, גם השנה, המחשה לעקרון מובהק הניצב בבסיס חיינו בארץ: עצמאותנו ועתידנו כמדינה וכחברה.
נשענים, בראש ובראשונה, על גבורתם והקרבתם של הנופלים והנופלות במלחמות ישראל, וביניהן. גם בימים אלו ממש, בהם אנו מציינים את המועדים הלאומיים החשובים בלוח השנה שלנו, אנו שבים ומקבלים תזכורת כואבת לגודל המשימה המוטלת על כתפיהם של מפקדי צה"ל וחייליו – ולמחיר הכבד שמשימה זאת תובעת מאתנו. שבעת החודשים שחלפו מאז פרוץ המערכה - בדרום, בצפון, וגם ביהודה ושומרון - משקפים את חשיבות ייעודנו ואת אומץ ליבם ונכונותם של טובי בנינו שחירפו, ועודם מחרפים, את נפשם – על מנת להשיגו. ההישגים המ רשימים במערכה הם בזכותם ולאורם, ומכוחם נמשיך במילוי המשימות עד תום.


מאז פרוץ המערכה, בולטות המחויבות והמסירות שלכם, כל אחת ואחד בתפקידו הוא, למען מימוש ייעודנו המקצועי - זה המהווה יסוד חשוב ביכולתו של צה"ל למלא את משימותיו בשדה הקרב. אני בטוח כי כך יהיה גם בחודשים שלפנינו.

בהתקדש עלינו יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, ננצור בל בנו, בהערכה ובגאווה עמוקות, את זכרם של הנופלים והנופלות, מתש"ח ועד תשפ"ד – ביניהם מפקדים וחיילים שנפלו במלחמת 'חרבות ברזל'. נהיה אנחנו, בדרכנו, ההב טחה כי מורשתם חיה בקרבנו, ומכוחה נעשה ונצליח.

"גורל ישראל תלוי בשני דברים: בכוחה ובצדקתה " – קבע ראש הממשלה ושר הביטחון הראשון, דוד בן-גוריון. ואכן, כוחנו וצדקת דרכנו הם שעומדים לנגד עינינו גם במערכה בה אנו פועלים – וכך יהיה גם לאחריה. בפרוס יום העצמאות ה76- לישראל, כולנו יכולים לחוש גאווה רבה לנוכח ההישגים פורצי הדרך של המדינה והחב רה במגוון רחב כל-כך של תחומים. בה בעת נזכור תמיד את אחינו ואחיותינו, ששילמו מחיר כבד מכל - חייהם - על מנת שהישגים אלו יהפכו מחזון למציאות.
יהי זכרם של נופלי מערכות ישראל נצור בלבנו לעד.
בברכה,
אלוף ערן ניב
ר' אגף התקשוב

לקריאת איגרת מטעם ראש אגף וההגנה בסייבר ליום הזיכרון וליום העצמאות ה – 76 למדינת ישראל: לחצו כאן