הפיילוט שייתן לחיילים הבודדים תחושה של בית

כשרובנו יוצאים הביתה אחרי שבוע, שבועיים או 21 ארוך בצבא, אנחנו מחכים לרגע המיוחל - להגיע לחדר הפרטי שלנו. אגף כוח האדם, בשיתוף עם יחד למען החייל, החליטו לתת את האפשרות הזאת גם לחיילים הבודדים המתגוררים בדירות הארגון, וחולקים את חדריהם עם חיילים נוספים. בפיילוט הקרוב, יעניקו להם דירות בהם יזכו לחדר משלהם. ישבנו לשמוע על הפרויקט המיוחד

19.02.19
מיכל עבר-הדני, מערכת אתר צה"ל

לאורך השנים, חלקו חיילים בודדים רבים חדר בדירות אשר ניתנו להם מהארגון "יחד למען החייל". לראשונה, החודש, נחנכה הדירה הראשונה אשר כוללת חדר אישי לכל לוחם. אותו הפיילוט נערך בשיתוף מפקד מופת, אייל אביב, יו"ר "יחד למען החייל" ותורם הדירה.

"הדירה החדשה הוקמה בפתח תקווה", מציינת רע"ן ת"ש סא"ל לימור מזרחי, " בדרך כלל בדירות האלה גרים שני חיילים בחדר, ואילו בפיילוט שהשקנו כאן, לכל חייל חדר משלו בדירה".

לדבריה, הדירה מאובזרת מקצה לקצה - החל ממיטה וארון אישי לכל אחד ועד למטבח משופץ וחדשני. "זה תהליך שהתחלנו לעבוד עליו בחצי שנה האחרונה, זה עלה מההבנה שכשחייל יוצא הביתה הוא רוצה את הפרטיות שלו, ומכאן נולד הרעיון של הרחבת הדירות האלה - מה יהיה הכי טוב עבור החייל".

"זה מדהים לראות את תגובות החיילים -  אנחנו דואגים לקחת אותם לדירות מאוד מטופחות ומאורגנות לצד ליווי של רכז של "יחד למען החייל", ומבחינתי זה פתרון מיוחד וחיוני", היא משתפת ומגלה על התוכניות להמשך, "השאיפה שלנו היא שהפיילוט ילך ויתרחב - בימים אלו אנו מנסים להרחיב את זה עם עוד שתי דירות ולתת את המענה הנל לכמה שיותר חיילים בודדים".