הוקמה מחלקת הפרט באגף כוח האדם

08.05.23
מערכת את"צ

מסדר הקמת מחלקת הפרט באגף כוח האדם, במעמד ראש האגף, אלוף יניב עשור, התקיים אתמול (ראשון).

המחלקה החדשה עתידה להוביל את הטיפול במשרתים במטרה להעניק להם מעטפת מיטבית ולייעל את המענה הניתן להם.

האנשים הם המשאב היקר ביותר שיש לצה"ל. משרתיו הפועלים מסביב לשעון למען ביטחון מדינת ישראל ראויים למעטפת הטובה ביותר. מחלקת הפרט תגבש את מדיניות הטיפול באנשים עבור כלל אוכלוסיות המשרתים - משרתי חובה, קבע ומילואים, ותפעל מתוך הסתכלות וחשיבה על צרכיו של הפרט, תוך הנעת תהליכי השתנות והתאמה.
בראש המחלקה תעמוד אל"ם שולי בן מוחה.

איחוד כלל הגופים העוסקים בפרט תחת קורת גג אחת יהווה מכפיל כוח ויאפשר למחלקת הפרט לאתר בעיות ואתגרים, למצוא פתרונות ולהיות בבקרה על מימושם.

"תכליתה של מחלקת הפרט פשוטה – להסתכל דרך עיני הפרט, לראות אותו, לזהות את שדרוש לו, לאבחן את שמגיע לו, לפעול לרווחתו, ולהבטיח תגמול הוגן בעד שירותו להגנת המולדת", אמר רמ"ט אגף כוח האדם, תא"ל יורם כנפו", צה"ל פעל מאז ומתמיד למתן מעטפת פרט לחיילי החובה – עשינו זאת מתוקף החוק, מתוך הבנת אחריותנו כמפקדים, עשינו זאת על מנת שחיילי צה"ל הנותנים את כל כולם ומרצם בעת שירותם הצבאי יחסרו מדאגות למצבם הכלכלי ולצרכי היום. אנו מעוניינים לתת מענה שלם ומקיף לפרט, מענה אשר מוקיר ומעריך את משרתי צה"ל ואת משפחותיהם, המקל היכן שנדרש אל מול תובענות השירות, מענה פרט המתגמל על המסירות וההשקעה של משרתי צה"ל".