טקס החלפת קצין משאבי אנוש ראשי

03.08.20
מערכת את"צ

מערכת אתר צה"ל | 03.08.2020

טקס החלפת קצין משאבי אנוש ראשי נערך השבוע באנדרטת חיל משאבי האנוש בתל השומר. הטקס נערך במעמד ראש אגף כוח האדם, האלוף מוטי אלמוז, קמש"ר ורח"ט הנפגעים היוצא, תא"ל סמי הולצקן, וקמש"ר ורח"ט הנפגעים הנכנס, תא"ל צחי חפץ.

"טקס החלפת מפקד חיל היא ציון דרך, פרק סיום של תקופה ארוכה", פתח את הטקס ראש אכ"א, אלוף מוטי אלמוז. "סמי, ראינו אותך היטב בתפקידיך השונים, והם נשאו אותך עד לתפקיד מפקד חיל משאבי האנוש. ראינו את הזמן ואת הדאגה שהקדשת לאנשים, ואת הרצון האמיתי לעזור. סגנון הפיקוד שלך אחר, מיוחד ומבטיח, ומאפשר לך בדרכך השקטה להוביל את החיל אל מחוז חפצך".

הוא המשיך: "צחי, אתה מגיע היום לתחנה נוספת במסלול שירותך בצה"ל. היום, אתה לוקח את הפיקוד, ואין לי ספק שהחותם שתשאיר יהיה משמעותי - זה תפקיד שיאפשר ליכולות ולרעיונות הרבים שלך להגיע לשיא חדש. דרך צלחה סמי, ברוך הבא צחי".

"לפני 33 נכנסתי בשער המחנה הזה ממש, והיום, אצא מאותו השער כשאני יכול לומר בבטחה שקיבלתי לפחות כפי שתרמתי", פתח את נאומו קמש"ר היוצא, תא"ל סמי הולצקן.

"במהלך השנים נחשפתי לעשייה על כל גווניה, בשגרה ובחירום, ולקחנו חלק בחיזוק חוסנו של צה"ל תוך טיפול באדם. חיל המשא"ן עבר טרנספורמציה משמעותית במרוצת השנים, והיום, אני גאה להגיד שהחיל מדבר בשפה טכנולוגית וחדשנית המאפשרת טיפול במשרתים ביעילות", הדגיש תא"ל הולצקן.

"אני מסיים תפקיד, והינני סמוך ובטוח כי הסגלים שנשארים כאן ימשיכו כפי שעשו עד היום, לעבוד לילות כימים, ויקדישו את מירב המרץ לטיפול במשרתים, על מנת להבטיח את כשירותו וחוסנו של צה"ל ליום פקודה. צמד המילים 'יום פקודה', מחדד בעיניי את משימתו העיקרית של צה"ל, וחיל המשא"ן בתוכו", סיכם הקמש"ר היוצא.

"חיל משאבי האנוש, ביתי השני ב-29 השנים האחרונות פועל כדי לראות בעוצמה האנושית הזו, מהות הכרחית", הצהיר הקמש"ר הנכנס, תא"ל צחי חפץ. "בחודשים האחרונים בסיוריי ביחידות צה"ל השונות ראיתי זאת, ראיתי אתכם. פגשתי אנשי משאבי אנוש איכותיים, מסורים ומחוייבים לעשייתם ולצבא, חדורי אמונה שיש לעשות הכול כדי לטפל ולטפח את האדם - ועשייתכם ראויה להערכה".

"האחריות על נושא הליבה בצה"ל היא שלנו. נפעל באפקטיביות, תוך גמישות מחשבתית ורגישות מירבית, נחזק מומחיות ונקדם חדשנות באמצעות טכנולוגיה שמאפשרת שיטה וגישה מתקדמת, למיצוי ההון האנושי של מדינת ישראל", סיכם תא"ל חפץ.