ראש אכ"א מפתיע חיילת בודדה

26.03.21
מערכת את"צ

אתמול (חמישי), ביקר ראש אכ״א האלוף יניב עשור בביתה של סמל לירון גל, חיילת בודדה שמשרתת בגדוד תעוז בחיל המשטרה הצבאית והעניק לה מארז מוצרים נרחב לרגל החג הקרב.

נוכח נגיף הקורונה, גם השנה נערך צה"ל כולו לדאוג למשרתיו בכלל ולאוכלוסיות החיילים הבודדים וזכאי הסיוע הכלכלי- בפרט בכדי שיוכלו להעביר את החג בנעימים.

האלוף הגיע לבקר את החיילת ולמסור לה את חבילת המזון כחלק ממבצע מיוחד שמתנהל בצה״ל בשבועות האחרונים בהובלת אגף כוח האדם.


לרגל חג הפסח, לכל חייל בודד אשר בחר להעביר את החג בדירתו, הגיע עד הבית משרת קבע ששאל לשלומו, וידא שלא חסר לו דבר ואף הביא עמו מארז מוצרי מזון עשיר לחג שכולל מוצרים כמו חזרת, חרוסת, שמן, קמחים, מצות, עוגות ועוגיות, כופתאות, אוכל חם, שתייה ומנות לטבעונים והכל כמובן- כשר לפסח.

״האנשים בצה״ל, רוח השליחות וההתנדבות שלהם הם מקור העוצמה המרכזי שלנו. התרגשתי לפגוש את לירון, חיילת מצטיינת, אופטימית ומעוררת השראה", אמר ראש אכ"א, האלוף יניב עשור, "אנחנו מחויבים לדאוג שלירון כמו כל החיילים הבודדים ירגישו חלק ממשפחה אחת גדולה בחג הפסח ובכל ימות השנה״

לירון הודתה לאלוף על ביקורו ואמרה: ״לא כל יום מבקר אצלי אלוף, תודה רבה על הביקור ועל החבילה, מחמם את הלב לדעת שדואגים לנו החיילים הבודדים שנעביר את החג בצורה הכי טובה שיש, מביאים לנו מצעים ומזון, אני באמת מרגישה שמתעניינים בי ודואגים לי״.

מלבד זאת, גם השנה, לחיילים הבודדים שלל אפשרויות אירוח בליל הסדר, וכל המעוניינים יוכלו לערוך את סעודת החג בבתי החייל ובמלונות נבחרים שנרתמו לארח לחג.

מעבר לכך, חולקו תווי קנייה בסך 500 שקלים, אותם ניתן לממש בכ-90 רשתות שונות בתחומי המזון, ההלבשה, ההנעלה, החשמל, הקוסמטיקה והפנאי. בנוסף, צה"ל מזרים מענק כספי יזום של 250 עד 600 שקלים לאוכלוסיות אלו.
כלל הסיוע יבוצע בשותפות עמותת "יחד למען החייל" ובאדיבות הקרן לידידות.