עשרות אלפי חיילים ישתתפו השבוע בכנס המשתחררים של צה״ל ומשרד הביטחון

26.05.22
מערכת אתר צה"ל

 

בין ההרצאות שישמעו המשוחררים לעתיד: הרצאת זכויות והטבות, טיפים להתנהלות כלכלית נכונה, ואיך לבנות קורות חיים • עוד בכנס: יריד הצעות עבודה וביתן מיוחד לחיילים בודדים•


בשנתיים וחצי האחרונות, בשל הקורונה, כנסי המשתחררים הגדולים שהיו מתקיימים שלוש פעמים בשנה שינו את פניהם והמשתחררים לעתיד נאלצו לקבל את כל המידע לקראת היציאה לאזרחות באמצעות הזום. השבוע, לראשונה מזה שנתיים וחצי, יקיימו האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון ומנהלת שער לעתיד באכ״א כנס משתחררים במתכונת פרונטלית.

הכנס יכלול מספר הרצאות, בהן: הרצאת זכויות שתפרט על כל המעטפת אותה מציע צה״ל ומשרד הביטחון - מענק ופיקדון אישי, מלגות, תוכניות לשילוב לוחמים בתחום הייטק ותוכנית "ממדים ללימודים״, ובנוסף הכשרות מסובסדות במגוון תחומים.

בכנס התקיימו מספר הרצאות מקצועיות בהן:הרצאה שתעסוק במתן כלים וטיפים להתנהלות כלכלית נכונה, חיסכון, צמיחה ועצמאות כלכלית, הרצאה שתעסוק בניהול נכון של זמן, משימות והתמודדות עם לחץ, והרצאה שתעסוק בהחלטות ראשונות בקריירה ותלמד את הצעירים להכין קורות חיים, לפתוח פרופיל בלינקדין ולהתכונן לראיון עבודה. בכנס יהיו גם מתחמי ייעוץ והכוונה אישיים של צה״ל ומשרד הביטחון , ביתן מיוחד לחיילות וחיילים בודדים, יריד הצעות עבודה, אזור גיימינג וביוטי ומתחמי אוכל.

צה״ל בהובלת מנהלת שער לעתיד ומשרד הביטחון באמצעות הקרן והאגף לחיילים משוחררים פועלים במהלך כל השנה על מנת ליצר ולהתאים עבור המשתחררים את מעטפת הכנה לאזרחות הטובה ביותר באמצעות מגוון קורסים סדנאות, והכשרות, כנס המשתחררים המתקיים בימים אלו נועד לחשוף לחיילים המשתחררים את אפשרויות אלו העומדות בפניהם ולאפשר להם הפוגה קלילה רגע לפני השחרור