תכניות אמנות ובידור באירועים מרכזיים - אישור 37.0125

01.02.67

לקובץ PDF לחץ כאן

פקודות מטכ"ל , 1 פבר' 67

37.0125 תכניות אמנות ובידור באירועים מרכזיים - אישור

1. פרטי התכנית האמנותית והבידורית הכלולה באירועים מרכזיים, כגון: עצרות כנסים וחגיגות של פיקוד, חיל או עוצבה וכו' טעונים, לפני קביעתה הסופית של התכנית, תיאום עם קצין החינוך הראשי ואישור מפקד הפיקוד, מפקד החיל, מפקד מז"י או ראש האגף, אשר הגורם, יוזם האירוע, כפוף לו.

2. המפקדה או היחידה האחראית לביצוע האירוע תעביר (בצינורות הפיקוד) לקצין החינוך הראשי-ענף הווי ובידור הצעת תכנית מפורטת, בציון האמנים או הגופים האמנותיים (אזרחיים וצבאיים), המיועדים להשתתף בתכנית, ובציון כל קטעי המלל, המערכונים, הפזמונים, השירים וכו', שייכללו בתכנית. כן יובא לידיעת ענף הווי ובידור, אם יש כוונה להזמין לאירוע אישים מן הדרג הממלכתי הבכיר או את הרמטכ"ל.

3. קצין החינוך הראשי יעביר את הערותיו והמלצותיו למפקד הפיקוד, מפקד החיל, מפקד מז"י או ראש האגף - לפני מתן האישור. מפקד הפיקוד, מפקד החיל, מז"י או ראש האגף הנוגע יקבע סופית ויאשר את התכנית.

4. הוראות אלה חלות על עצרות, כנסים, מסיבות וחגיגות מרכזיות של חטיבות, עוצבות, חילות ואגפים. על אירועים כנ"ל בדרג נמוך יותר (כגון: מסיבה גדודית) תחול ההוראה רק במקרה שיש כוונה להזמין אישים ממלכתיים, כאמור בסעיף 2.

תוקף סעיף 5  מה20- יולי 82

5. האמור בפקודה זו אינו גורע מהוראותיה של פ"מ 37.0111.

37.0126   בוטלה (בחוזר מס' 183)

סוף פרק משנה 1

סוף פרק 37