סג"ם רם אלון 3456596
על גילוי אומץ לב, קור רוח ותושייה
תיאור המעשה: במלחמת שלום הגליל שימש סגן־משנה רם אלון נהג טנק מ"פ. בליל 9 ביוני 1982, בקרב על עין א־תינה, דרומית לאגם קרעון, נפגע הטנק מאש טנקים והחל לבעור. סגן־משנה רם אלון הצליח להיחלץ מתא הנהג, עלה על צריח הטנק וניסה לחלץ את אנשי הצוות שנפגעו, כל זאת תחת אש מקלעים שנורתה לעבר הטנק. משלא הצליח בכוחות עצמו לחלץ את אנשי הצוות שנפגעו, רץ תחת אש מקלעים ורימון שהושלך לעברו לטנק סמוך של כוחותינו, ועלה עליו, כדי להזעיק עזרה לחילוץ אנשי צוותו שנפגעו. במעשיו אלה גילה אומץ לב, קור רוח ותושייה.
על מעשה זה הוענק לו צל"ש הרמטכ"ל
רפאל איתן, רב־אלוף, ראש המטה הכללי

סגן איתן ברקאי 3303772
על גילוי אומץ לב, קור רוח ואחוות לוחמים
תיאור המעשה: במלחמת שלום הגליל שימש סגן איתן ברקאי סגן מפקד פלוגת טנקים. ביום 6 ביולי 1982, בעת הלחימה באזור ביירות, נפגע נגמ"ש חי"ר מאש האויב, החל לבעור, והתחמושת שבו התפוצצה. סגן איתן ברקאי, תוך סיכון עצמי, ירד מהטנק שלו ונע רגלית לעבר הנגמ"ש כדי לנסות ולחלץ ממנו נפגעים. ליד הנגמ"ש הוא נפגע מרסיס ואיבד אחת מעיניו. במעשה זה גילה אומץ לב, קור רוח ואחוות לוחמים.
על מעשה זה הוענק לו צל"ש הרמטכ"ל
רפאל איתן, רב־אלוף, ראש המטה הכללי

סרן ד"ר משה דניאל 498138
על גילוי קור רוח, תושייה ודבֵ קות במשימה
תיאור המעשה: במלחמת שלום הגליל שימש סרן ד"ר משה דניאל רופא גדודי בעוצבת שריון. ביום 10 ביוני 1982, כעשרה קילומטר דרומית לאגם קרעון, הותקף הכוח שעמו נע על ידי מטוסים, וכתוצאה מכך נפגעו חיילים רבים. מרבית חיילי הכוח שלא נפגעו תפסו מחסה מחשש להתקפה נוספת של מטוסים. סרן ד"ר משה דניאל לא איבד עשתונותיו למרות המספר הרב של הנפגעים, והחל מארגן במהירות את הטיפול בנפגעים ובפינוים. כמו כן, חילץ בעצמו פצוע ממשאית תחמושת שבערה ולאחר מכן התפוצצה. במעשיו אלה גילה קור רוח, תושייה ודבקות במשימה.
על מעשה זה הוענק לו צל"ש הרמטכ"ל
רפאל איתן, רב־אלוף, ראש המטה הכללי

סמ"ר אורי הוכשטטר 3344576
על גילוי אומץ לב, תושייה ודבקות במשימה
תיאור המעשה: במלחמת שלום הגליל שימש סמל־ראשון אורי הוכשטטר מפקד טנק. ב-8 ביוני 1982, באזור צור, נפגע הטנק שעליו פיקד מאש נגד טנקים. סמל־ראשון אורי הוכשטטר הצליח, בכוחות עצמו, להתגבר על הנזק שנגרם לטנק, והמשיך בלחימה. ב-12 ביוני 1982 ,באזור כפר סִיל שליד ביירות, נפגע הטנק עליו פיקד בשנית, אך הוא המשיך בלחימה, ובקרב לילה השמיד מספר טנקי אויב. ב-8 באוגוסט 1982, בלחימה בביירות, נפגע הטנק שלו מאש נגד טנקים בשלישית, וכתוצאה מכך פרצה דלקה בחלק החיצוני של הטנק. הוא כיבה בכוחות עצמו את השרפה והמשיך בלחימה. במעשיו אלה גילה אומץ לב, תושייה ודבקות במשימה.
על מעשה זה הוענק לו צל"ש הרמטכ"ל
רפאל איתן, רב־אלוף, ראש המטה הכללי

סגן שמואל פרקש 3334861
על גילוי אומץ לב, דבֵ קות במשימה וכושר מנהיגות
תיאור המעשה: במלחמת שלום הגליל שימש סגן שמואל פרקש מפקד מחלקה בגדוד חי"ר. בליל 6 ביוני 1982 השתתף בכיבוש יעד שמצפון למבצר הבופור, בהתקפה פלוגתית. על מחלקתו הוטלה המשימה לכבוש קטע ראשון של היעד תוך כדי חיפוי באש של מחלקה אחרת מהפלוגה. במהלך התקדמות הפלוגה אל היעד נפגע מפקד הפלוגה, מחלקה אחת עלתה על שדה מוקשים ונעצרה, והתכנית הפלוגתית לכיבוש היעד השתבשה. למרות התנאים הקשים שנוצרו, הסתער סגן שמואל פרקש בראש קומץ לוחמים, תחת אש, טיהר את כל היעד הפלוגתי, והצליח להשלים את המשימה. במעשיו אלה גילה אומץ לב, דבקות במשימה וכושר מנהיגות.
על מעשה זה הוענק לו צל"ש הרמטכ"ל
רפאל איתן, רב־אלוף, ראש המטה הכללי