נפתחה מכללת הלוגי-טק החדשה בבאר יעקב

היום (ד׳) התקיים טקס חניכת מכללת הלוגי-טק החדשה בבאר יעקב בראשות ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, האלוף איציק תורג׳מן וסמנכ"ל וראש מנהל הרכש במשרד הביטחון, אבי דדון. בטקס השתתפו גם קצין טכנולוגיה ואחזקה ראשי, תא״ל אילן אליה ומנכ״ל רשת החינוך ״עתיד״, מנשה סמירה

23.07.20
מערכת אתר צה"ל

במסגרת הטקס נחשף ראש אט"ל למתחם החדש שנחנך במקום ולפרויקטים עליהם עובדים הסטודנטים במכללה. 

האירוע הביאו לידי ביטוי את מימוש החזון של המרכז הטכנו-לוגיסטי, למנהיגות שדוגל בפיקוד והכשרה בעידן היבשה החדשה, ומהווה מודל ראשוני ופורץ דרך לחדשנות. בתחומי הלמידה הנדרשת למקצועות המחר, במציאות הטכנולוגית המשתנה. 

המכללה, המשמשת כאבן שואבת לכוח אדם ייחודי ואיכותי, מייצרת לראשונה שיתוף פעולה רב זרועי, כאשר נמצאות תחתיה כ-46 כיתות אקדמאיות לקצינים ונגדים, המיועדות לכלל הזרועות בצה"ל ולאגפי המטה הכללי. 

"אנחנו חונכים פרויקט ערכי ומקצועי ראשון במעלה, שעונה על צורך דחוף ומיידי. אני מבקר בעשרות תעשיות בשנה ואומר לכם, יש מחסור חמור באנשי מקצוע, בעיקר בתחומים האלה. אני מקווה שגופים נוספים יילכו בעקבותינו ויקימו מיזמים דומים. זה קריטי לעתיד התעשייה הישראלית", אמר סמנכ"ל וראש מנהל הרכש במשרד הביטחון, מר אבי דדון.

החודש תובא לאישור תוכנית להרחבת המכללה והקמת מבנה חדש במקום שיאפשר לימודים בתנאי פנימייה, במטרה להגדיל את מספר החניכים ולספק לצה"ל כוח אדם איכותי נוסף במקצועות הטכנו-לוגיסטית.

תלמידי המכללה, אשר זוכים להכשרה אקדמאית במקצועות הנדסת אלקטרוניקה, תעשייה וניהול ומערכות בקרה, הם אלה שנותנים בקצה את המענה המקצועי בתחום האמל"ח של צה"ל. האנשים האלה יהוו את שדרת הפיקוד העתידית של צה"ל בתחומים שציינתי.

מדבריו של ראש אט"ל, האלוף איציק תורג'מן, בפני השוחרים:

"אתם מקבלים היום את האפשרות לעמוד בעתיד על הבמה הזו, במקומי, ולקבל את פני השוחרים שיהוו דור המשך למה שנבנה כאן היום.

"המצוינים ביותר הם אלה שיפתחו את הטכנולוגיה המתקדמת העתידית של צה"ל וחלקכם אף יזכו להנהיג את חיל הטכנולוגיה והאחזקה. מי מביניכם שיקח את ההזדמנות הזו בשתי ידיו, יגיע לאן שרק ירצה ויגשים כל חלום!

"ההצלחה שלנו היא חלק מהצלחת מדינת ישראל לעמוד בקדמת הטכנולוגיה העולמית, עם הפיתוחים החדשניים ביותר, שחלקם צומחים ממש כאן.

"אני מאחל לכם בהצלחה, מברך על הפרויקט שמהווה חזון שהתממש - אנחנו נמצאים בדרך הנכונה!״.