100% מקציני הפרקליטות הצבאית עברו את בחינת הלשכה

מצטיינים גם הפעם:

24.01.19

מערכת אתר צה"ל | 24.01.2018

100% מקציני הפרקליטות הצבאית עברו בהצלחה את בחינת ההסמכה של לשכת עורכי הדין שנערכה בחודש דצמבר האחרון (2018)

בהמשך לנתוני ההצלחה הגבוהים במועד הקודם, קציני הפרקליטות הצבאית רשמו פעם נוספת הצלחה בבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין, עם אחוזי מעבר גבוהים באופן משמעותי ביחס לאחוזי המעבר של כלל הניגשים לבחינה.

קציני הפרקליטות הצבאית שניגשו לבחינה הם עתודאים למשפטים, שבמסגרת שירותם הצבאי מתמחים בתפקידים משפטיים ומוסמכים כעורכי דין לאחר מעבר הבחינה.

בין הקצינים שעברו את הבחינה, סגן אוהד מנור שסיים את לימודיו באוניברסיטת בר אילן לפני שנה וחצי. אוהד התגייס לשורות הפרקליטות הצבאית כתובע צבאי לאחר שסיים בהצטיינות את קורס קציני המשפטים וקורס קצינים בבה"ד 1.

סגן אוהד מנור

"אני עוסק בעיקר בתחום הפלילי - ניהול תיקים והופעות בבית הדין הצבאיים", ומוסיף על תקופת ההתמחות: "עסקתי במגוון תיקים פליליים. למרות שהייתי מתמחה טיפלתי גם בעבירות חמורות מאוד". לדבריו "לצד דרישות ההתמחות הפורמליות שדורשת הלשכה קיבלתי גם ליווי אישי מקצין ותיק שלימד ופיתח אותי".

כשביקשנו מאוהד טיפ לנבחנים במועדים הבאים, השיב כי "הדרך להבטיח הצלחה בבחינה היא עבודה שיטתית יסודית ומאורגנת. העיסוק היום יומי שלי בשנה האחרונה אפשר לימוד נושאים רבים מהתחום הפלילי הכלול בבחינה. אני מרגיש שהיה בכך יתרון משמעותי על פני נבחנים שנדרשו ללמוד את החומר ללא ניסיון מעשי קודם".

נאחל לאוהד ולעורכי הדין החדשים של הפרקליטות הצבאית הצלחה רבה בהמשך שירותם.