"אחרי מסע ארוך ומשמעותי, תחושת הסיפוק היא לא רק על מה שהיה, גם על מה שרואה אל מול עיניי"

24.06.26
מערכת את"צ

אתמול (ג') התקיים אירוע פרידה מאל"ם נ', המסיים את תפקידו ושירותו בצה"ל לאחר 27 שנים. אל"ם נ', פיקד במשך 3 השנים האחרונות על קורס המ"פ הקרבי, והכשיר בצל הלחימה מאות מ"פים אשר מפקדים בימים אלו על פלוגות לוחמות בחזיתות השונות.

בסוף השבוע שעבר, הסתיים המחזור האחרון של אל"ם נ' בקורס המ"פ הקרבי. מדבריו בטקס הסיום: "נפלה בחלקנו הזכות להוביל את הכשרת מפקדי הפלוגות, דור הפיקוד הבא של צה"ל. זו היא משימה חשובה מתמיד, והיום ביתר שאת".

"אחרי מסע ארוך ומשמעותי, אני עומד כאן היום בתחושת סיפוק וגאווה גדולה לא רק על מה שהיה, אלא בעיקר על מה שרואה אל מול עיני. אני רואה כאן דור מפקדים שימשיך לשאת את הלפיד. דור מפקדים שיתן את כל כולו כדי שאנחנו, משפחותינו, ילדינו וכל אזרחי ישראל, נוכל לחיות כאן בביטחון, בשגרה, בתקווה ובחירות".