מעניקים אהבה לגדוד 71

16.02.22
מערכת אתר צה"ל

ביום שני, התקיים בגדוד 71 של חטיבת ברק - 188 של חיל השיריון, יריד לוגיסטי למען הפרט. היריד כלל בתוכו החלפת ציוד לוחמים, סגירת פערי מנהלה, פרט ולבוש, והעצמת הפלוגות על ידי חלוקת ציוד ומוצרי חשמל לטיוב תנאיהם.

מדובר ביריד ייחודי המתקיים אחת לתקופה, ומטרתו העצמת תחושת המבצעיות, השייכות והגאווה של הלוחם, ושיפור הכשירות והמוכנות ללחימה ובט״ש, תוך קביעת סטנדרט גבוה בגדוד.

קיומו משפיעה באופן ישיר על רוח הלחימה ומורל הלוחמים, בכך ששמה את הפרט במרכז. בין התחנות, היו עמדות להחלפת מדים ונעליים בלויים, מספרה, מתפרה, חלוקת ציוד ועוד. בנוסף, כל פלוגה קיבלה ערכה עם ציוד שיאפשר לה תנאים נוחים יותר, לצד העבודה הקשה במקום החדש.

את היריד יזם סגן מפקד הגדוד, שרצה להעצים ולהעלות את ערך המשרתים בגדוד. כלל הגורמים בגדוד, קצינים, נגדים וחיילים, נרתמו ליום הזה, על-מנת להפיק ממנו את המיטב. היום סוכם כמוצלח מאוד- הלוחם הרגיש משמעותי, שרואים אותו, משקיעים בו ומבינים את צרכיו.

"אני רואה ביריד הזה חשיבות גדולה וגבוהה בעבור הלוחם", אמר מג״ד 71, סא״ל עידן ניר, "הגדוד עושה זאת בעבור ההשקעה והנתינה הגדולה של הלוחם להגנת המדינה. ביריד, שיפרנו בצורה מהותית את תנאי השירות של הלוחמים ושידרגנו את חיי השגרה שלהם כחלק משיפור המעטפת לקצה המבצעי בגדוד".