חוגגים חנוכה בחטיבה 401

במשך השבוע האחרון, נערכו בחטיבה 401 של חיל השריון מספר אירועי חנוכה אשר במרכזם ערכים של נתינה, אחווה, רעות ומשפחתיות. כלל גדודי החטיבה בראשות מפקדי החטיבה לקחו חלק באירועים משמעותיים אלו, כל גדוד בגזרתו, בעיצומה של תעסוקה מבצעית בגזרות השונות - בצפון ובדרום.

30.12.19
מערכת אתר צה"ל

גדוד ״הבוקעים״ (52), אשר נמצא בימים אלו בתעסוקה מבצעית בחטיבה הדרומית ברצועת עזה מיקד את מאמציו בהסבת אור ושמחה, כמצוות החנוכה, לתושבי העוטף עליהם הם מגנים. הגדוד ערך הפנינג משפחות לתושבים, שם הקים דוכני יצירה מרשימים לילדי העוטף, הציג בפניהם את הכלים של פלוגת המסייעת והדליק עמם נרות. כמו כן, קיים ״מירוץ לפיד״ גדודי עם תושבי כרם שלום בסופו הדליקו נרות חנוכה באירוע גדוש ומרגש.

גדוד ״שלח״ (46), בעיצומה של תעסוקה מבצעית ומושלגת בגבול סוריה, קיים טקס הדלקת נר רביעי לחנוכה בהובלת מפקדי וחיילי הגדוד ובהשתתפות המשפחות השכולות אותן מלווה הגדוד לאורך השנה- הוריו של רס״ן בניה ריין ז״ל, חגית ושמעון, ואמו של סמל יונתן שרעבי, ירדנה. עבור הטקס הכינו טבחי הגדוד שולחן ערוך בטוב ועמוס באוכל. היה טקס מרגש אשר היווה רגע חשוב ומשמעותי עבור הגדוד והמשפחות השכולות שזכו לחוות את הטקס מוקפים באותה אהבה שהקיפה את יקיריהם שאיבדו.

גדוד ״אסף״ (601) של הנדסה קרבית, ערך בנר השלישי של חנוכה, יום המוקדש כולו למען המשפחות השכולות של הגדוד. היום, אשר התחיל בארוחת צהריים חגיגית המשיך לביקור ייחודי במנהרת הטרור בזרעית והסתיים בהדלקת נרות בגבול לבנון. המשפחות השכולות הגדירו זאת ״כזכות לבלות את החג בקרב האנשים שמעניקים משמעות להמשיך הלאה״

לבסוף, גדוד ״עשת״ (9), בגבול לבנון, ערך טקס בסימן ״הוקרת תודה״ ללוחמי ומפקדי הגדוד, בהשתתפות צמד זמרים אשר הגיעו לשמח ולהאיר את החג.