המרכז החדש שיפתור לגולנצ'יקים כמעט את כל הבעיות

גם אתם לא בטוחים לאיזה מענק שחרור אתם זכאים? או שנתקעתם בלי דרך להגיע לבסיס? לראשונה בחטיבות החי"ר, נפתח בגולני מרכז פרט חדש שיעזור לכם בכל מה שתצטרכו, מת״ש או לוגיסטיקה ועד פערים אישיים - והכל מהנייד

02.03.22
גל רביבו, מערכת את"צ

סדירניקים, אנשי קבע, מפקדים, טירונים ואפילו משוחררים טריים - כל הגולנצ׳יקים קיבלו אתמול הודעה אחת מרגשת במיוחד לטלפונים האישיים שלהם: לאחר חודשים של הכנות, מרכז הפרט החדש של חטיבת גולני נפתח רשמית.

לא יודעים מתי החפש"ש שלכם? לא סגורים על ההטבות שמגיעות לכם? אין לכם איך להגיע לבסיס? נתקלתם בבעיה עם שכר הדירה? למרכז הפרט יש מענה לכולם: הנגשת הטבות וזכויות, טיפול בפערים לוגיסטיים ומנהלתיים או בפערי ת"ש וכמובן מציאת פתרונות מתאימים, ואפילו ליווי של חיילים בודדים - גם אחרי השחרור.

"המטרה שלנו מאוד פשוטה", מספרת סמ"ר יובל ארז, מפקדת המרכז, "להיות הכתובת האישית והמקצועית לכל החיילים מכל התפקידים והאוכלוסיות בחטיבה, לכל דבר שרק יצטרכו". 

למעשה, המיזם הזה מקצר את כל הדרכים אליהן התרגלו החיילים לקבל מידע, עזרה והכוונה לגבי כל נושא בשירות שלהם. כבר אין צורך לחפש מי האמון על כל נושא, לשלוח מיילים, או לדלג בין בעלי תפקידים שונים בחטיבה.

ואיך כל זה עובד בדיוק? בסך הכל שולחים הודעה מפורטת עם הבעיה לווצאפ, לטלפון או למייל (האזרחי) של המרכז, שזמין 7/24. החיילים במרכז מדרגים את הבקשות על-פי דחיפות, מעבירים אותן ישירות לגורמים הרלוונטים בחטיבה ומחזירים תשובה מסודרת ומפורטת. 

"אנחנו מטפלים בבקשות דחופות תוך גג שעה, ונמצאים תמיד במעקב אחרי כולן", מסבירה מפקדת המרכז, "אנחנו שמים דגש על מענה זמין ומהיר לחיילים בקצה, ומנסים לשמור על שיח יומיומי איתם, חשוב לנו שיתחזק האמון בין החיילים לחטיבה, שהם ירגישו שזה ממש הבית שלהם ושתמיד יש להם למי לפנות".

ואם כל זה לא מספיק, המרכז גם יוזם קשר עם החיילים, בחובה ובקבע, על-מנת להקל ולהנגיש להם תהליכים בשירות: "אנחנו שולחים הודעות ישירות לטלפונים האישיים של משרתי הקבע לקראת החזרי רכב ושכר דירה, מתקשרים לחיילים בודדים לקראת שחרור ועוברים איתם על כל הזכויות וההטבות המגיעות להם באזרחות", היא מספרת.

שחר ושאר החיילים במרכז עברו הכשרה מקצועית מיוחדת, המותאמת לפרוייקט הייחודי והראשוני הזה, בה למדו על כל הזכויות והתהליכים בכל הנושאים שחיילים יכולים להיתקל בהם בשירות. "אני אמונה על חיילים בודדים", מספרת שחר, "וברור לי שבעיסוק איתם יש משמעות עצומה. חשוב לי לעזור להם ולדאוג שתמיד יהיה להם לאן לפנות - להיות ממש כמו אמא ואבא בשבילם".

"אנחנו האוזן הקשבת לכל חיילי גולני", מדגישה סמ"ר ארז, "אנחנו תמיד זמינים לכל מה שהם צריכים מתוך רצון אמיתי לשפר את תנאי השירות שלהם. כמה שזה נשמע כמו סיסמה, חשוב לנו שהם ירגישו שגולני זה הבית שלהם".

שעות פעילות המוקד הן בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים.

כמו כן, למקרים דחופים זמינים עבור המשרתים 7/24.

ניתן לפנות למרכז דרך ה-WhatsApp  בטלפון: 052-9411561 

ובמייל: pratgolani@gmail.com