מערכת את"צ

בשבוע שעבר, התקיימה עצרת חטיבה 215 של חיל התותחנים בראשות מפקד פיקוד הדרום האלוף אליעזר טולדנו, מלווה בקצין תותחנים ראשי, תא״ל נרי הורוביץ, מפקד אוגדה 162, תא״ל נדב לוטן ומפקד החטיבה אל״ם גדי דרור.
העצרת הייתה בסימן 40 שנים למלחמת שלום הגליל, ובה נכחו משפחות שכולות של לוחמי החטיבה בשלום הגליל, ביחד עם ותיקי חטיבה ומפקדי עבר, וכמובן חיילי ומפקדי החטיבה כיום.

העצרת מאחדת את כלל אנשי החטיבה מההווה ומהעבר, לערב ערכי משותף, בו מספרים את סיפור החטיבה משלום הגליל, ומביעים הערכה רבה לכלל לוחמי החטיבה במלחמה ולמשפחותיהם, שלקחו חלק בשמירה על המדינה באחת מהמלחמות הגדולות שידענו.

"לעולם לתמרון תדרש אש קנית", הצהיר מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, "הלוחם בחזית החץ יודע שאכן מלכת הקרב היא הארטילריה, היא תהיה שם במקום, בעוצמה ובזמן. זוהי העתודה המהירה ביותר כאשר הדברים מסתבכים.
המעשים של חיילי החטיבה במלחמה הם פרי של יוזמה, אילטור ומקצוענות שמקורם בידע רב".

"חטיבת האש 215 מהווה רכיב הכרחי שמאפשר לאוגדה לבצע את פועלה בצורה הטובה ביותר ומהווה את "עמוד האש" של האוגדה", הכריז מפקד אוגדה 162, תא"ל נדב לוטן, "כל אחד ממפקדי ולוחמי החטיבה עובדים קשה יום יום ומגדירים את הרלוונטיות של כוחות האש."

"אני רוצה להודות לכלל אנשי ומפקדי החטיבה על הרמת העצרת החטיבתית החשובה הזאת בסימן 40 שנים לשלום הגליל", מפקד חטיבת האש 215, אל"ם גדי דרור, "ברצוני להודות גם לותיקי החטיבה שלחמו במלחמת שלום הגליל וחלקם נמצאים איתנו כאן היום, שבזכותם חטיבת האש 215 היא מה שהיא היום, שומרת על המדינה בכל גזרותיה ומוכנה להוות את "עמוד האש" של כוחותינו גם במלחמה הבאה."