אל״ם י׳ נכנס לתפקידו כמפקד היחידה לשיתוף פעולה

02.06.22
מערכת את״צ

אל״ם ל' סיים את תפקידו כמפקד היחידה לשיתוף פעולה אותו ביצע בשלוש שנים האחרונות. את מקומו יחליף אל״ם י'.
טקס החלפת המפקדים נערך בראשות ראש להק השתתפות ומסוקים, תא״ל מתן עדין.

״בשלוש השנים האחרונות, זכיתי לעמוד בראש היחידה״, אמר מפקד היחידה היוצא, אל"ם ל'. ״אני נפרד בתחושת גאווה, סיפוק, שליחות, רעב ורצון לעוד. אני מאמין בדרכה של היחידה - בערכים ובייעוד שלנו, מאמין שאנחנו חלק ממשהו גדול. ובעיקר מאמין באנשים שלנו, במשפחה המיוחדת שלנו. כל מי שנמצא כאן שותף מלא וחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו - אנשים שמבינים ומבצעים את המשימה, את האחריות״.

״לקחי מלחמת יום הכיפורים חייבו אותנו להשתנות ולהקים את יחידתנו - היחידה לשיתוף פעולה״, אמר מפקד היחידה הנכנס, אל"מ י'. ״יחידה עתירת זכויות ובעלת מורשת אדירה, אשר אחראית ומפקדת על מבצעי האוויר במרחב התאום בשגרה ובחירום. כתף אל כתף, ללא הבדל בין צבע המדים ותג היחידה, נתייצב נוכח כל אתגר וננצח - בבניין הכוח, בחפ"ק המטכ"לי, באירוע המתפרץ על הגדר, בהיערכות לחירום, בתכנון האופרטיבי ובתמרון לניצחון.

אנשי היחידה בסדיר ובמילואים - מחויבותנו ואחריותנו גדלה ומתרחבת בקצב השתנות מהיר, אנו נדרשים להגביר את האפקטיביות בקצה לקצה החץ הכחול - בקיצור זמני סגירת המעגלים, עוצמת האש, החילוץ, האספקה והאיסוף.

בהתרגשות גדולה וביראת כבוד, אני מקבל כעת את הפיקוד על היחידה. הנני מתחייב לעשות כל שכישוריי וכוחותיי יאפשרו לי בכדי להיות ראוי לכם, אנשי היחידה, אנשי היבשה, התמרון - בהגנה, בהתקפה, בשגרה ובמלחמה.

יחדיו - נרתיע, נכריע וננצח כל אויב״.