דרגות קצונה הוענקו לבוגרי ובוגרות קורס טיס מחזור 185

26.12.22
מערכת את"צ

טקס הענקת דרגות הקצונה לבוגרי קורס הטיס מחזור 185, התקיים היום (שני), ב' בטבת התשפ"ג, 26 בדצמבר 2022, בבסיס חיל האוויר בחצרים.

הדרגות הוענקו ל-41 לוחמי ולוחמות צוות אוויר, שיהוו את חוד החנית המבצעית והאסטרטגית של צה״ל ויובילו את משימות חיל האוויר בשנים הבאות.

בנוסף לקבלת הדרגות, הוכרו המסיימים כבוגרי תואר לימודים אקדמי מאוניברסיטת ״בן גוריון״.

"בעוד רגעים בודדים תענדו את דרגות הקצונה על כתפיכם ובעוד יומיים גם את כנפי הטיס הנכספות ובכך תחתמו תקופה משמעותית ותהפכו באופן רשמי ללוחמים אוויריים", הצהיר מפקד בסיס חצרים, תא"ל גיא דוידסון, "בוגרות ובוגרים, היו גאים בדרך שעשיתם וצלחתם, אך גם תבינו את כובד המשקל אשר יונח על כתפיכם ואת גודל השעה והמשמרת אליה אתם מצטרפים - מעתה אתם קצינים ומפקדים. הישארו עם הרגליים על הקרקע, הקפידו להיות צנועים והמשיכו להתפתח ולהביא לידי ביטוי את האיכות מהבית ומההכשרה שרכשתם בחיל האוויר – אני סומך עליכם ומאחל לכם הצלחה בהמשך".

"לוחמים ולוחמות, במהלך הקורס התגבשתם והתעצבתם, כיחידים וכקבוצה, כדי לצלוח מסלול הכשרה מן הקשים שיש בצה״ל", אמר מפקד בית הספר לטיסה, אל"ם א', "למדתם להתאים עצמכם לתנאים משתנים ולהתמודד עם קשיים ואתגרים שמעטים עומדים בהם. כעת אתם לוחמים אוויריים. שמנו בכם את מבטחנו ואנו סומכים עליכם שתקבלו את ההחלטות הנכונות ברגע האמת. איש צוות אוויר הוא איש מקצוע, אך הוא קודם כל אדם ערכי המונע משליחות, הוא לוחם היוצא באומץ לבצע כל משימה והוא קצין אשר יודע לקבל החלטות כמפקד וכאלה אתם. אני סומך עליכם ומאמין בכם. עלו והצליחו".