חיילים? מהיום - תוכלו לקרוא אלפי ספרים בחינם. כל הפרטים

משמעון פרס עד ארנסט המינגווי, ממדע בדיוני עד קומדיה. אלפי ספרים זמינים מהיום לחיילים בחינם, בכל זמן ומכל מקום. איך זה עובד? ומה ההמלצה לקריאה הראשונה שלכם?

19.09.21
גל פלוק רוה, מערכת אתר צה"ל

דמייני שאת חיילת שירדה עכשיו משמירה ארוכה, או שאתה חייל שחוזר הביתה אחרי אימון ארוך. סביר להניח שהדבר הראשון שתיגשו אליו, אולי אינסטינקטיבית, הוא הטלפון הנייד.

בחיל החינוך והנוער החליטו לרתום את הנגישות והזמינות של המכשיר לחיילים, כדי ליצור חוויה מעשירה ומלמדת גם בזמן הפנוי.

כך הושק היום (ראשון) פרויקט צבא עם הספר, בשיתוף עם אפליקציית "עברית" בהוצאת ידיעות אחרונות. מהיום, כלל הספרים באפליקציה (יישומון) יהיו זמינים לחיילים ולחיילות בחינם, מכל מקום ובכל זמן, דרך הטלפון.

אז איך עושים את זה?

כלל המשרתים יקבלו הודעה אישית לנייד עם קוד קופון לשימוש באפליקציה. אחרי שתבחרו ספר מבין המגוון הרחב המוצע, תתבקשו להכניס את קוד הקופון - תוך רגע יתאפס מחיר הספר ותוכלו לקרוא אותו בהנאה, ללא תשלום. סיימתם? תוכלו להמשיך מיד לספר הבא.

 

  

 

וכדי שלא תלכו לאיבוד בין אלפי האפשרויות - ארגנו לכם רשימה של 10 ספרים מומלצים על-פי חיל החינוך והנוער:

אין מקום לחלומות קטנים, שמעון פרס

הנווטת, רזיאל ממט

למי צלצלו הפעמונים, ארנסט המינגווי

איש השלג, יו נסבו

לבד בברלין, האנס פלדה

פרויקט רוזי, גרהם סימסיון

שש שנים, הרלן קובן

תש"ח, יורם קניוק

מקום בעולם, חילי טרופר

מרגל בחורף, מיכאל בר-זהר

"יש כאן הזדמנות להעשיר ולחשוף את החיילים לעולמות תוכן חדשים", מסבירה רס"ן מור יהלומי דהאן, רמ"ד מדיה וטכנולוגיה בחיל החינוך והנוער, "השורה התחתונה היא הרצון להיטיב איתם, לתת להם הזדמנות להרחבת האופקים, להעשרת השפה, להשפיע על תרבות הפנאי, וגם להחזיר עטרה ליושנה בכל מה שנוגע לתרבות הקריאה והמילה הכתובה. זה מיזם שכולם מרוויחים ממנו".


לא קיבלתם קוד? לא מוצאים אותו? רוצים פרטים נוספים? היכנסו לאתר "צבא עם הספר" באזור האישי של אתר צה"ל ומלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.