טקס ההתייחדות השנתי לזכר 653 החללים של חיל הלוגיסטיקה התקיים באתר ההנצחה החילי בתל-חדיד, בסימן 50 שנה למלחמת ששת הימים ואיחוד ירושלים.

בטקס נכחו ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף אהרון חליוה, ראש חטיבת הלוגיסטיקה, תא״ל יורם אזולאי, קצין לוגיסטיקה ראשי, תא״ל יוסי אילוק, קציני לוגיסטיקה ראשיים לשעבר והמשנה למנכ״ל משרד הבטחון, תא״ל (מיל׳) רוני מורנו.

"כמדי שנה אנו נאספים לכאן, לאתר ההנצחה והזיכרון של חיל הלוגיסטיקה - להתייחד עם זכרם של רעינו ולבכות את חברינו לנשק ולדרך שנפלו במלחמות ישראל, באימונים, בתאונות ובאירועים מבצעיים", אמר ראש האגף אהרון חליוה. "גם הנחושים שבלוחמים לא יוכלו למשימתם ולשליחותם ללא הכוחות התומכים, המאפשרים. אנו כאן היום כדי לזכור אותם, לעלותם שוב ושוב על לוח ליבנו ולהזכיר לעצמנו מחדש את המצפן שהציבו הם לנו במפעל חייהם ובנסיבות נפילתם. נהיה נאמנים לערכיהם, לדרכם ולמורשתם".

״סוד כוחו של חיל הלוגיסטיקה - חיל חזק, מקצועי ומיומן, הינו באנשיו ובמורשתו", הוסיף תא״ל יוסי אילוק, מפקד החיל. "אנו מתחייבים להמשיך את דרך הנופלים, במסירות, תוך תחושת שליחות ואמונה בצדקת הדרך, לפעול בשותפות ובנחישות ולהמשיך ולהוות את מגן העם, למען חירותנו בארצנו".