טקס ההתייחדות השנתי עם חללי חיל הלוגיסטיקה

12.09.24
מערכת את"צ

טקס התייחדות עם זכרם של 715 חללי חיל הלוגיסטיקה באתר ההנצחה החילי בתל חדיד התקיים השבוע (שני). הטקס התקיים בראשות ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו, בהשתתפות קצין הלוגיסטיקה הראשי, תא"ל חיים מלכי, מפקדים וחיילים.

"שבע מאות וחמישה עשרה חללים איבד חיל הלוגיסטיקה מאז קם, בהם גם גיבורות וגיבורי המלחמה הנוכחית", פתח ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו, "טובי הבנות והבנים. אלה שלא שבו משדות הקרב, מהאימון או משגרת האימון. כל אחת ואחד מהם עולם ומלואו. לכם - בני המשפחות, ולנו, לכולנו".

"יש כאן משפחות שהצטרפו רק השנה למשפחת השכול, וזה להן טקס התייחדות ראשון, כואב וקשה, ויש שנושאות את משא השכול הכבד על כתפיהן באומץ כבר שנים ארוכות ורבות", הוא המשיך, "את כולכן, מילים לא יוכלו לנחם. סיפור חייהם של הנופלים אינו זהה, אבל יחד אתם מספרים את סיפורו של חיל הלוגיסטיקה, סיפורו של אט"ל, סיפורם של צה"ל ומדינת ישראל".

"היום, אנו מתייחדים עם זכרם של 715 חללי חיל הלוגיסטיקה אשר שילמו בחייהם את מחיר ההגנה על שלומה ועל ביטחונה של מדינת ישראל", נאם קצין הלוגיסטיקה הראשי, תא"ל חיים מלכי, "כמידי שנה, בימי חודש אלול, עוצרים אנו מלכת ונפגשים כאן באנדרטה בחדיד, להתייחד עם זכרם של הבנים והבנות, עמודי הנצח בחיל הלוגיסטיקה וחברינו החסרים בשורותינו. משפחות יקרות, אנו כאן היום כדי לומר לכן, כי החיל ואנשיו ימשיכו לפעול ימים ולילות למען ביטחון מדינת ישראל ותושביה. ברוח הנופלים, פועלם ואומץ ליבם, ברוח מעשי היומיום שלהם אשר קיבלו משמעות אחרת בנופלם, ברוח אהבת המדינה והארץ, האנושיות ואהבת האדם".