טקס התייחדות לחללי חיל הקשר והתקשוב באגף התקשוב וההגנה בסייבר

17.06.21
מערכת אתר צה"ל

ביום רביעי בתאריך 16/06/2021 התקיים טקס התייחדות לחללי חיל הקשר והתקשוב באגף התקשוב וההגנה בסייבר.

החיל אשר הוקם בשנת 1937 עוד בימי ההגנה אמון על כל תחום הקשר, המחשבים והתקשורת של כוחות היבשה בצה"ל.

כמדי שנה מתקיים טקס התייחדות להנצחת חללי חיל הקשר והתקשוב. הטקס התקיים בראשות ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר אלוף ליאור כרמלי , קצין קשר ותקשוב ראשי תא"ל יריב ניר ובכירים נוספים באגף.

לאחר שבשנה שעברה הטקס התקיים בצורה וירטואלית עקב מגבלות נגיף הקורונה , השנה הטקס אשר מתקיים בסימן "אחווה ישראלית" יאחד את המשפחות השכולות , חיילי ומפקדי האגף לערב הנצחה עליו עמלו, התכוננו רבות והעמידו בראש עשיית החיל ,הנצחת הנופלים והחיבור למשפחותיהם.
הנופלים אשר פעלו בחייהם ובמותם -ברוח צה"ל וברוח האופיינית לכולנו, מתוך שליחות, מסירות ,רעות והרוח הישראלית שאנו גאים בה אשר מחברת בנינו, ברגעי הגאווה, השמחה והכאב.



מדבריו של קצין קשר ותקשוב ראשי, תא"ל יריב ניר: "עומד אני כאן בפניכם בפעם האחרונה כקצין קשר והתקשוב הראשי בחרדת קודש ומודע יותר מתמיד , לגודל האחריות המוטלת על כתפינו, מפקדי וחיילי חיל הקשר והתקשוב, להמשיך ולממש את צוואת חברינו, יקירינו ולצעוד בדרך אותה התוו ולהפוך את חיינו לביטוי חי ופועם של ערכיהם, פועלם ומורשתם.



איש אינו יכול לחלוק עמכם, את משא הצער ואת תעוקת האובדן, שאינם חדלים לעולם. אך כאבכם הוא כאב העם כולו, הוא חוצה את הארץ לאורכה ולרוחבה ומפלח את הלב לעומקו. געגוע שרק הולך וגובר מיום ליום משנה לשנה.

אנו מבכים וכואבים את נפילתם ומתברכים במורשת שהותירו אחריהם.
מורשת של חיים היא, המאפשרת את חיינו כעם ומדינה".