טקס סיום השלמה קרבית אגף התקשוב וההגנה בסייבר

14.07.21
מערכת אתר צה"ל

ב- 05/07/2021 התקיים טקס סיום השלמה קרבית של אגף התקשוב וההגנה בסייבר. ההשלמה הקרבית מכשירה את קציני הקשר הגדודיים הבאים של צה״ל, אלו שיהיו יד ימינו של המג״ד וישתתפו בכל פעילות מבצעית. צוערי ההשלמה הקרבית מגיעים לגדוד לאחר מסלול ארוך המתחיל בקורס יסוד בבה״ד 7 ומסתיים בקבלת הדרגות הנחשקות בסיום ההשלמה.

שלושים בוגרי ובוגרות ההשלמה הקרבית קיבלו דרגות קצונה, חתמו על אמנת הקצין וכעת הם יוצאים לדרך חדשה כקצינים באגף התקשוב וההגנה בסייבר.



מדברי קשר"ר תא"ל יריב ניר: "ביולי 1990, עמדתי כאן וקיבלתי את דרגות הסג"ם ובכך הצטרפתי לשרשרת הפיקוד של חיל הקשר והתקשוב.
אספר לכם כי אז כמו היום, מצפים לכם אתגרים אינטלקטואליים, פיקודיים, מקצועיים ומנהיגותיים. תדרשו לעמידה בלחצים ובקבלת אחריות הולכת וגוברת- ולשם כך יידרשו מכם נחישות, דבקות במשימה, יצירתיות, אומץ להעז וכוח לשנות. מהיום אתם מנהיגים במלוא מובן המילה, מושא לחיקוי ומופת לאחרים. זכרו כי מנהיגות איננה ניתנת לא במינוי ולא בהענקת תואר או דרגה. כרוכה בה עבודה מאומצת, השקעה רבה, נחישות, גאווה מקצועית, יוזמה ושליחות.

אתם- מפקדי המחר תידרשו להוביל למימוש כלל מרכיבי האגף, להשפיע ולעצב את המרחב הדיגיטלי של צה"ל. תידרשו לקיים תהליכי למידה רציפים, לפעול ביוזמה, להעצים את פקודיכם ולממש את אחריותכם למצוינות ועליונות בעולמות התוכן אותם תובילו.
קצינות וקצינים יקרים, אני סמוך ובטוח כי תכילו לנהוג בתבונה כמפקדים, ותעמדו בכל משימותכם ובאתגרים שנכונו לכם תוך הצבת רף דרישות והצטיינות גבוהים. אני גאה בכם, סומך עליכם ומאחל לכם הצלחה מלאה. עלו והצליחו!"