תא"ל ד"ר טריף בדר מונה לקצין רפואה ראשי

17.08.17
מערכת אתר צה"ל

תא"ל ד"ר טריף בדר מונה היום (חמישי) לקצין רפואה ראשי.

הטקס התקיים במעמד ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף אהרון חליוה, מפקדים, בני משפחה ומוזמנים נוספים. תא"ל ד"ר טריף בדר החליף בתפקידו את תא"ל ד"ר דודו דגן אשר כיהן בתפקיד זה במהלך שלוש השנים האחרונות.

"הרפואה הקרבית הינה חלק מחוסנו של הכוח. ידע כל לוחם המסתער קדימה, ידע כל מפקד השולח את חייליו לחרף נפשו, לסכן את חייו, כי ברגע האמת לכשייפול, לכשיפגע, ייעשו כל המאמצים לסייע, להציל, לפנות, לשקם", אמר בנאומו ראש אט"ל, אלוף אהרון חליוה. "ידיעה זו היא האמורה ליצור בו את האמון לשוב ולהסתער, לשוב ולהסתכן. לפיכך הוקם חיל הרפואה הקרבית, לחזק את רוח הלוחם ורוח הקרב בדרך אל היעד עצמו".

"לראשונה בתולדות צה"ל מתמנה היום לתפקיד קרפ"ר בן העדה הדרוזית. זו גאווה לכל מדינת ישראל אבל קודם כל לך ולמשפחתך. בין מדינת ישראל לעדה הדרוזית כרותה ברית קדושה", הוסיף אלוף חליוה. "תא"ל ד"ר דודו דגן בשם צה"ל אני מודה לך, תא"ל ד"ר טריף בדר, אנחנו מאחלים לך הצלחה בתפקיד החדש".

 "אנשי החיל היקרים, חובתנו היא לשמור על חיי חיילנו ולהעניק את הטיפול הרפואי הנחוץ להם ולכל מי שיזדקק לו, בכל המתארים: בשגרה, בפעילות מבצעית, ובמצבי החירום", אמר בנאומו הקרפ"ר הנכנס, תא"ל ד"ר טריף בדר. "זהו האתגר הניצב לפנינו ומחייב אותנו להיות במיטבנו כל העת. אני מאמין ובטוח ביכולותיכם. זכרו תמיד כי 'שומר אחי אהיה תמיד, אם בקרב, אם באלונקה ואם ליד מיטת החולי'. בהצלחה לכולנו".