קיצוץ זמני המתנה ב-20 דקות, הרחבת שעות הפעילות והגדלת מספר המוקדנים פי 5

21.07.20
מערכת אתר צה"ל

בעקבות מספר הפניות הגדל ולאור העלייה בהיקף התחלואה, בחיל הרפואה ממשיכים לפעול לשיפור המענה במוקד "מקול הלב", במטרה לספק שירות יעיל, זריז ומקצועי למשרתי צה"ל.

בשבועיים האחרונים הורחבו משמעותית שעות הפעילות במוקד, וכעת ניתן לקבל מענה בין השעות 22:00-08:00. כמו כן, נפתח המוקד בעבור המשרתים גם בסופי השבוע (שישי ושבת) בין השעות 21:00-08:00.

במסגרת תהליכי השיפור, התבצעו בשבוע האחרון גם עבודות שדרוג והרחבה למוקד "מקול הלב". ההרחבה כוללת תוספת עמדות עבודה חדשות למוקדני המוקד, הגדלת מספר העמדות מ-12 ל-40, תוך ביצוע עבודות בינוי, פריסת תעלות רשת ותשתית חשמל חדשה.

בנוסף, כוח האדם במוקד תוגבר משמעותית, על מנת להקל על העומס, ומספר המוקדנים, שתפקידם לספק מענה לפניות שוטפות, הוכפל פי 5. לאור כל זאת, בחיל הרפואה מציינים כי זמני ההמתנה התקצרו משמעותית, וירדו מחצי שעה של המתנה בממוצע ל-7 דקות.

"המוקד, במיוחד בעת הזו, מתפקד כמוקד מבצעי לכל דבר ויש לו חשיבות רבה", אומרים גורמים בחיל הרפואה. "אנחנו פועלים ונמשיך לפעול כפי שיידרש על מנת לספק את המענה היעיל, הזריז והמקצועי ביותר בעבור המשרתים בכל הנוגע לרפואת השגרה ולהתמודדות עם נגיף הקורונה. אנו ממשיכים וקוראים לחיילי ומפקדי צה"ל להישמע להנחיות ולהקפיד על חבישת מסכה, היגיינה ושמירה על ריחוק".