מערכת את"צ

לכל העדכונים - היכנסו לכתבות בנושא המלחמה באת"צ.

19:56 | מטוסי קרב תקפו שני מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב מיס אל ג'בל ובמרחב מרווחין. כמו כן, הותקפה עמדת תצפית של הארגון במרחב מרווחין.

זוהו שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל במרחבים הר דב, מלכיה, ומשגב עם, צה"ל תקף בארטילריה את מקורות הירי.

19:00 | הרמטכ"ל על חודש הרמדאן: "אנחנו במלחמה רב-זירתית. הכוחות דרוכים בכל הזירות".

17:50 | בהמשך לפיגוע הירי בחברון וחיסול המחבל, כוחות צה"ל הגיעו למרחב ביתו של המחבל בחברון ומתחקרים חשודים במקום.

 

"הוכרז בקשר 'פטיש חם ירי בבית קברות' התצפיתניות של חמ"ל חרסינה קפצו לנקודה וזיהו חשוד מבצע ירי לעבר היישוב היהודי", שיחזרה סמ"פ איסוף בחטמ"ר יהודה, סגן איליי, "לאחר מכן הן זיהו שהוא נתקל במעצור, וראו כוח מבצע ירי לעברו. המחבל נוטרל במקום".

 

"היום בשבת, בסביבות השעה 12:00, שמענו צרור יריות. הש"ג הכריז 'פטיש חם', וכל הפלוגה קפצה. אני יוצא מהש"ג של המוצב, שנמצא ביישוב היהודי - ומזהה מחבל שיורה", נזכר מ"פ בגדוד 92, רס"ן ישראל, "אזרחים לא נפגעו, כוחותינו לא נפגעו".

14:06 | בהמשך לדיווח הראשוני, מחבל פתח בירי לעבר היישוב היהודי בחברון, אין נפגעים ולא נגרם נזק. לוחמי צה"ל שפעלו במרחב חיסלו את המחבל וממשיכים בסריקות במרחב.

13:35 | התקבל דיווח על ירי במרחב העיר חברון, המחבל נוטרל, כוחות צה"ל סורקים אחר מחבלים נוספים.

13:00 | סגירות מעגלים על מחבלים, היתקלויות והשמדת תשתיות טרור: זה מה שקרה בשבועיים האחרונים של צק"ח נח"ל.

09:09 | מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב טיר חרפא ותשתית טרור של הארגון במרחב לבונה.

 

08:55 | בפעילות משותפת של חיל האוויר יחד עם צוות הקרב החטיבתי 7, מטוס קרב תקף והשמיד מחסן אמצעי לחימה של חמאס בחאן יונס.

עוד בחאן יונס, לוחמי צוות הקרב החטיבתי של גבעתי זיהו שני מחבלים נכנסים ויוצאים מתשתית טרור, כלי טיס תקף והשמיד את שניהם בתקיפה מדויקת.

חטיבת האש 215 חיסלה ביממה האחרונה כ-15 מחבלים. במרחב נוציראת התקבל מידע מודיעיני על התבצרות של מספר מחבלים בתוך תשתית טרור של ארגון הטרור חמאס. החטיבה הכווינה כלי טיס שהרג את המחבלים. כמו כן, החטיבה הכווינה כלי טיס שתקף פעיל של החמאס יחד עם מפקד חוליית צליפה בארגון.

צוות הקרב של חטיבת הנח"ל ממשיך לפעול במרכז הרצועה וחיסל כעשרה מחבלים לאורך היממה האחרונה. כחלק מהפעילות, זיהו והשמידו הכוחות הקרקעיים שלוש חוליות מחבלים.