מערכת את"צ

לכל העדכונים - היכנסו לכתבות בנושא המלחמה.

22:48 | מפקד חה"א בטקסי סיום קורס קציני מערך הבקרה האווירית: "בקרב ההירואי בבארי נוכחנו בגבורתם של אזרחים, חברי כיתת הכוננות ולוחמי צה"ל".

21:45 | מטוסי קרב תקפו תשתית טרור של חיזבאללה במרחב עיתרון, ומשגר ששימש את הארגון במרחב רב א-תלתין שבדרום לבנון.

18:00 | דרכה ניסו לחדור מחבלי חמאס בחודש יוני האחרון: הושלמה השמדת מנהרת הטרור ברפיח.

 

16:47 | כוחות צה"ל ושב"כ פעלו במרחב חטיבת אפרים למיפוי בתיהם של שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בקלקיליה, בו נרצח אמנון מוכתר ז"ל ב-22.6.24.

בנוסף, במהלך פעילות הכוחות הלילה נעצרו תשעה מבוקשים ברחבי איו"ש והוחרמו אמצעי לחימה.

11:09 | בהמשך להתרעות שהופעלו בכרם שלום, מדובר בזיהוי שווא.

08:55 | אמש (שלישי), זוהו שלושה שיגורים שחצו ממרחב צפון הרצועה לעבר מרחב שדרות. בסגירת מעגל, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו יחד עם מכלול האש של אוגדת עזה מטרות טרור במרחב ממנו זוהו השיגורים.

כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול במרחב רפיח, בסגירת מעגל מהירה כלי טיס של חיל האוויר יחד עם כוחות צוות הקרב של חטיבת הנח"ל, חיסלו חוליית מחבלים והשמידו משגר לאחר שזוהו ממנו שיגורים שירו לעבר הכוח, אין נפגעים.

כוחות צוותי הקרב של חטיבות 3 ו-8 ממשיכים לפעול במרכז הרצועה, מחסלים מחבלים ומשמידים מבנים שמשמשים כעמדות תצפית על הכוחות בשטח.

כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במהלך היממה האחרונה כ- 25 מטרות טרור ברחבי רצועת עזה, בין המטרות שהותקפו: מבנים צבאיים, תשתיות טרור, חוליות מחבלים ומבנים ממולכדים.

כלי טיס תקף וחיסל אמש יחד עם מכלול האש של אוגדת עזה פעיל צליפה מארגון הטרור חמאס, לצד מחבל נוסף של הארגון בצפון הרצועה.

06:02 | מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה תשתיות טרור של חיזבאללה במרחבים יארין, עייתא א-שעב ועלמא א-שעב שבדרום לבנון.

בנוסף, צה"ל ביצע ירי ארטילרי להסרת איום במרחב מג'דל זון.

כמו כן, במהלך הלילה הופעלו התרעות במרחב נהריה. זוהו כ-15 שיגורים שחצו מלבנון, חלקם יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית ושאר השיגורים נפלו בשטחים פתוחים. אין נזק ואין נפגעים.