"פגשתי את אש הניצחון בכניסה ללחימה וגם את העין הדומעת בעת שאספנו אמש 24 מחברינו"

23.01.24
מערכת את"צ


קורס קציני מטה ("נחשון") הסתיים אתמול (שלישי) בטקס שנערך בבית הספר לקצינים (בה"ד 1), מחנה "לסקוב", במצפה רמון. הטקס התקיים במעמד ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אלוף ערן ניב ובהשתתפות מפקד בה"ד 1, אל"ם יהודה ואך. 

דברי מפקד בה"ד 1, אל"ם יהודה ואך:

"אנו לא מפסיקים להילחם, כתף אל כתף סדיר ומילואים גיבורים, אריות בפני השער שנפרץ. מתוקף תפקידי כמפקד בהד 1 המופקד על צוערים לוחמים ומילואים כאחד נפלה בחלקי הזכות להילחם איתכם, איתם כתף אל כתף ראיתי לנגד עיניי מה הוא הדור הזה- הדור שלכם, ראיתי את סיפורי הקרבות ממלחמות ישראל עין בעין, בעוטף עזה וברחובותיה של עזה. פגשתי את אש הניצחון בכניסה ללחימה, את שמחת ההכרעה בקרבות השונים וגם את העין הדומעת בעת שאספנו אמש 24 מחברינו. 

"מתוכם, את 19 לוחמי חטיבתנו. עין בוכה ולב שבור כך אנחנו. אתם בקרוב קצינים וקצינות בתפקידכם מול האחריות שתוטל על כתפיכם תהיו אחראים על נצחונו של צה"ל ועל תבוסתו של האויב. אתם כקצינים - הולכים להוביל את הקרבות בחזית, בעורף, במטה מלפנים מלמעלה ומכל מקום אליו תצטרכו תתבקשו ואותו תובילו.

"זוהי זכות גדולה אך למעלה מכך זוהי חובה אדירה, חובה אדירה לעם שלנו, חובה אדירה לעמוד במשימות אליהן תלכו וזוהי חובה אדירה לאנשינו. עלו והצליחו".