ראש חטיבת המחקר החדש נכנס לתפקידו

03.06.24
מערכת את"צ

תא"ל אופיר מזרחי-רוזן נכנס לתפקידו כראש חטיבת המחקר, במקומו של תא"ל עמית סער, אשר שירת בתפקיד בארבע השנים האחרונות. במהלך החודשיים האחרונים, תא"ל (במיל') איתי ברון, שירת בתפקיד כממלא מקומו של תא"ל עמית סער, לאחר שסיים את תפקידו מנסיבות רפואיות.

טקס חילופי המפקדים נערך אתמול (ראשון), בבסיס צבאי במרכז הארץ, בראשות ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליווה, ובהשתתפות מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.

"תחושת השליחות היא הדופק הפנימי של צה"ל ואגף המודיעין", אמר ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליווה, "השליחות העמוקה יוצקת משמעות ותכלית, ונותנת תעצומות נפש. השליחות הזו מפעמת בשלושתכם. עמית, היית לי חבר ושותף. משענת מקצועית ואישית. איתי, באמצעות תבונתך ונסיונך ארוך השנים אתה תורם לנו כל פעם מחדש עוד נדבך, ועוד אפשרות שלא חשבנו עליה קודם. אופיר, אופן חשיבתך הייחודי, המקוריות, הבהירות והאומץ, יהיו לך לעזר בתפקידך החדש ובמשימות הרבות שלפניך. המלחמה עדיין בעיצומה, ואנחנו נחושים להמשיך לפעול להשבת החטופים, השבויים והנעדרים לביתם ולאדמתם, להגן על מדינתנו ולהבטיח את נצח ישראל".

"מהות הפיקוד היא אהבת הפקודים", הצהיר רח"ט מחקר היוצא, תא"ל עמית סער, "במשך 25 שנים, תמיד הם היו לנגד עיניי. אני מודה להם, ולמפקדיי. אופיר, בעוד כמה דקות תקבל לידייך את ההובלה. אני סומך עלייך".

"בימים כתיקונם, מעמד החילופים הוא מעמד חגיגי, אך אלו ימים שאינם כתיקונם", הוסיף רח"ט מחקר, תא"ל אופיר מזרחי-רוזן, "את מדי ה-א' החליפו מדי ב', ובחוץ - מלחמה קשה וארוכה. שבעה באוקטובר, והימים שחלפו מאז, הציבו את חטיבת המחקר על פרשת דרכים. תחקיר מעמיק, מקצועי, שקוף וכן אינו רק תנאי ללמידה ושיפור, הוא גם ציווי ערכי וכוח לתיקון. מחויבותנו לתחקיר היא מוחלטת, ונממשה עד תום. אעשה הכל כדי להיות ראוי לתפקיד, אקדיש את כל כוחותיי להצלחת החטיבה, אמ"ן וצה"ל, לניצחון במלחמה ולהשבת החטופות והחטופים".

רח"ט מחקר, תא"ל אופיר מזרחי-רוזן