אל"ם שני גרשי נכנסה לתפקידה כמח"ז דן בפיקוד העורף

26.06.24
מערכת את"צ

אל"ם שני גרשי נכנסה לתפקידה כמפקדת מחוז דן בפיקוד העורף, במקומו של אל"ם חי רקח, שמסיים את תפקידו לאחר שלוש שנים ועתיד להיכנס לתפקיד קצין האג"ם של פיקוד העורף.

במהלך שלוש השנים האחרונות, פיקד אל"ם חי רקח על המחוז במגוון אירועים מבצעיים ומשימות לאומיות, והוביל את המאמץ לשיפור ההיערכות לתרחישי חירום וחיזוק הקשר עם הארגונים והרשויות.

מעמד ההחלפה נערך אתמול (שלישי), במפקדת המחוז במחנה 'ארד', בראשות מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא ובהשתתפות משפחות ומפקדים נוספים.

"חי, לאורך תפקידך וגם במהלך המלחמה, זיהית בעיות וחתרת למגע", אמר מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, "המחוז, בהובלתך, נרתם לביצוע משימות רגישות ומורכבות, הפגנת עצמאות ומנהיגות, ידעת לעמוד מול ראשי הרשויות הגדולות במדינה, לרתום ולחבר אבל גם לדרוש ולהגביל. שני, היום את מקבלת את הפיקוד על מחוז דן, המרכז הפועם של המדינה. זאת אחריות גדולה, אין ראויה ממך".

"היום אני מסיים את תפקידי כמפקד מחוז דן בפיקוד העורף", הצהיר מח"ז דן היוצא, אל"ם חי רקח, "לאורך כל התקופה פעלנו והשפענו רבות על המרחב האזרחי, משרדי הממשלה וארגוני החירום, קפצנו על כל משימה והיינו ראשונים ונכונים להתמודד עם כל אתגר. המלחמה עוד לא הסתיימה וגם אחריה, אני מבטיח מכאן – אמשיך לעשות הכל למען ביטחון המדינה ואזרחיה".

"היום אני מקבלת את הפיקוד על מחוז דן בשליחות וגאווה", קבעה מפקדת מחוז דן, אל"ם שני גרשי אברג'יל, "אני מצפה ומוכנה להוביל ולקדם את המחוז במסירות רבה בשיתוף הרשויות המקומיות וארגוני החירום להצלחה בכל משימה בשגרה ובחירום. אני בטוחה שנעמוד באתגרים הרבים ובמשימות הלאומיות הרבות - ביטחון העורף ומוכנותו עומדים לנגד עיניי".