מפקד חדש לחטיבת ביסל"ח

14.08.24
מערכת את"צ

אל"ם סיוון בלוך נכנס לתפקיד מפקד בית הספר למפקדי כיתות ומקצועות החי"ר (828), במקומו של אל"ם ישראל פרידלר אשר שירת בתפקיד במהלך השנתיים האחרונות ויצא בקרוב ללימודים.

טקס החילופים נערך היום (רביעי) במחנה "צור", בראשות מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף דוד זיני, רמ"ט פיקוד ההכשרות והאימונים, תא"ל שרון אלטיט, ובהשתתפות מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.

WhatsApp_Ima...

"ישראל, פיקדת על החטיבה במלחמה בגזרת הדרום במציאות בטחונית מורכבת ומשתנה ללא הרף. אתה מפקד, לוחם, מסור, ערכי, הרואה את המשימה ואת השליחות לפני עצמו", אמר רמ"ט פיקוד ההכשרות והאימונים, תא"ל שרון אלטיט, "סיוון, אתה האדם המתאים ביותר לתפקיד. נבחרת בגלל תכונותיך האישיות: המסירות, המקצועיות והערכים".

"אני בטוח בך וביכולות שלך ואין לי ספק כי תחת פיקודך החטיבה תמשיך להוביל, להתקדם, להשפיע ולהביא השגים לעם ישראל", הוא המשיך, "בימים של מלחמה בדרום ולחימה בכלל הגבולות של מדינת ישראל הבחירה של כל אחד ואחת מכם לתת מעצמכם יותר מאחרים ולהקריב לטובת הכלל והמדינה היא בחירה ראויה ומוערכת. בשם עם ישראל, תודה".

WhatsApp_Ima...

"ראיתי את מפקדי הכיתות של צבא ההגנה לישראל ואת לוחמיו מסתערים ונופלים, וחבריהם קמים וממשיכים עד שמשלימים את המשימה. ראיתי אנשי מילואים מדהימים ומסורים באים פעם אחר פעם, גם כשעמוס בבית וגם כשחברים נפגעים, כדי להילחם על המדינה, פשוטו כמשמעו", סיפר מפקד חטיבת ביסל"ח (828) היוצא, אל"ם ישראל פרידלר.

WhatsApp_Ima...

"למשפחות הנופלים, אלו שאיתנו פה היום ואלו שנושאים את הכאב על האובדן לצד הגאווה על הזכות ליטול חלק בהגנת העם, לנצח אהיה אסיר תודה על החיבוק שלכם ועל שפתחתם בפניי את ליבכם ואת ביתכם", הוא הוסיף, "אני מסיים תפקיד אבל דרכנו לא נפרדות. סיוון, אנחנו מכירים שנים רבות. זכינו להילחם ביחד ב'צוק איתן' וגם במלחמה הזאת חלקת איתי לילות בפרוזדור נצרים, בחאן יונס וברפיח. הפרידה מהחטיבה, מאנשיה, ממשפחות הנופלים ומהפצועים קשה לי אך הידיעה כי החטיבה תהיה תחת פיקודך מסיבה לי הקלה גדולה. עם ישראל חי".

"גאווה גדולה והתרגשות רבה, להיות מפקד חטיבת ביסל"ח. תפקיד זה טומן בחובו אחריות עצומה– להוביל, לנצח, להשפיע, ולהכשיר את עתיד המפקדים בצה"ל אשר ברוחם ובגופם מגנים על ארצנו", שיתף מפקד חטיבת ביסל"ח (828), אל"ם סיוון בלוך, "לפנינו אתגרים רבים כעם וכחטיבה, אויבים רבים סובבים את גבולנו ואנו נחושים לנצחם. אתגרים אלו מצריכים מאיתנו בראש ובראשונה להבין מהי צדקת דרכנו ומהותנו כעם בארצו. מפקדי וחיילי החטיבה, אתם עמוד השדרה של החטיבה, ביחד נוביל את החטיבה קדימה למול כל אתגר ומשימה שנקבל".

WhatsApp_Ima...

"ישראל חברי היקר ומפקדי, הכרנו בפעם הראשונה ב'צוק איתן' בהיותך מג"ד 51 ואני בכניסה לתפקיד סמג"ד שלך", הוא סיכם, "כבר באותו לילה בנסיעה בנמר פגשתי מפקד אמיץ, מוביל מקדימה, מקצועי, ערכי והגון. הובלת את החטיבה בשנתיים האחרונות באופן מעורר השראה. נמשיך קדימה בעוצמה ובצדקת דרכנו עד להחזרת החטופים ולניצחון מול כול אויבינו – עד לניצחון".