מפקד פיקוד העורף ומנהלת מחוז צפון במשרד החינוך קיימו מפגש היערכות

26.08.24
מערכת את"צ

מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, קיים אתמול (ראשון), מפגש היערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים התשפ"ה עם מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, פרויקטור הצפון, אלוף (במיל') אליעזר מרום, נציגי משרד החינוך ומפקדים נוספים.

במהלך המפגש שוחחו על תמונת המצב המבצעית בגזרת הצפון והיערכות לפתיחת שנת הלימודים ביישובי הצפון, לנוכח האתגרים הבטחוניים הניצבים.

במסגרת ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים, פיקוד העורף שם דגש על מתן התרעה מלאה במוסדות החינוך, חיזוק הביטחון וההגנה במרחב, צמצום פערי המיגון הקיימים והפצת חומרי הסברה ייעודיים.

"אנחנו בעיצומה של תקופה מורכבת, מזדהים עם הקושי והחשש של תושבי הצפון", אמר מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, "בשיתוף פעולה הדוק עם משרד החינוך, אנו נוקטים בכל הצעדים על מנת למלא את חובתנו ולייצר מעטפת ביטחונית מיטבית שתאפשר לילדים תושבי הצפון לפתוח את שנת הלימודים באחד בספטמבר, יחד עם כל ילדי מדינת ישראל".

"אני מודה לאלוף פיקוד העורף ולפיקוד הצפון על עבודה יסודית ורצינית שנעשית בתיאום מלא עם המחוז והרשויות, ועל מעטפת ההגנה המרחבית גם במסלולי הנסיעה", המשיכה מנהלת מחוז הצפון, ד"ר אורנה שמחון, "שיתוף הפעולה מאפשר לנו לעמוד במשימה של פתיחת שנת הלימודים באחד בספטמבר באופן שייתן מעטפת והגנה לתלמידים במוסדות החינוך ובנתיבי ההסעות".