המפקד החדש של גדוד נצח יהודה נכנס לתפקידו

03.06.24
מערכת את"צ

סא"ל שלמה שירן סיים את תפקידו כמפקד גדוד נצח יהודה (97) לאחר שנתיים בתפקיד, ובמקומו יכנס לתפקיד סא"ל ליאור דופט.

קרדיט: מנהלת החרדים הצבאית

טקס החילופים נערך אתמול (ראשון), בקיבוץ ארז, בראשות מפקד עוצבת "הבזק" (99) תא"ל ברק חירם, מפקד אוגדת עזה, תא"ל אבי רוזנפלד, מפקד חטיבת 'כפיר', אל"ם יניב בארוט, ובהשתתפות מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.

"אנו נמצאים בשעת מלחמה, והחשיבות עבורנו היא התמקדות במשימה אשר כוללת חתירה להישגים", אמר מח"ט כפיר, אל"ם יניב בארוט, "בין היתר שלמה פיקד על פעילות הגדוד במסגרת מלחמת חרבות ברזל, וביצע משימות הגנה בגזרת הצפון ומשימות התקפה על אדמת עזה. במשימות אלו מג״ד נמדד, ואתה השקעת את כולך למען מטרות אלו ברגישות ונחישות. כעת נכנס מג"ד חדש אל הגדוד, בטוח שיוביל את היחידה לגדולות. ליאור דופט הינו האיש הנכון, בזמן הנכון עבור הגדוד. משימות רבות עוד לפנינו. חטיבת כפיר פועלת ותפעל בכל גזרות המלחמה. נמשיך לפעול איפה שיזדקקו לנו ולבצע כל פעולה בצד המקצועי ביותר".

קרדיט: מנהלת החרדים הצבאית

"אי אפשר לפתוח ללא הכרת הטוב", הצהיר מג"ד נצח יהודה היוצא, סא"ל שלמה שירן, "ברצוני להודות לשותפים לדרך לאלו שסייעו, תמכו וחנכו. תודה מיוחדת למפקדי ופקודי. בנוסף, במעמד זה עם הקהל הקדוש הזה, ברצוני לציין את הזכות לפקד על גדוד כה מדהים ומקצועי - אני יוצא מכאן מחוזק משדמיינתי. בטוח בצדקת דרכנו ומוכן לכל משימה שאדרש. פקודה אחרונה עבורי אליכם היא: תעלו, תלחמו ותנצחו. כי אין לנו, פשוט אין לנו ארץ אחרת".

קרדיט: מנהלת החרדים הצבאית

"בהיותכם חיילים בצבא המגן על מדינתנו העצמאית והריבונית אתם מבטאים את הניצחון על זוועות השואה ואת גבורתם של הנופלים במערכות ישראל לאורך הדורות", הכריז מג"ד נצח יהודה, סא"ל ליאור דופט, "בנחישותכם ובכוח רוחכם, אתם מייצגים את עצמאותו ותקומתו הנצחית של עם ישראל. בעצם שירותכם המשמעותי אתם מבטאים את מהות חג השבועות - את הברית הנצחית בין עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל".

קרדיט: מנהלת החרדים הצבאית