איתור אמל"ח באוניברסיטה, חיסול מחבלים חמושים והשמדת תשתיות טרור. אוגדה 99 במרכז הרצועה

21.06.24
מערכת את"צ

צוותי הקרב של חטיבות 'אלכסנדרוני' (3), 'הזקן' (8), ויחידת הרפאים פועלים ברצועת עזה, תחת אוגדה 99. השבוע צוותי הקרב השלימו מספר מבצעים חטיבתיים, מצפון ומדרום למרחב מסדרון מרכז הרצועה, על מנת להרחיב ולהעמיק את השליטה המבצעית במרחב.

 

לוחמי צוות הקרב של חטיבת 'הזקן' (8) השלימו התקפה חטיבתית בשכונת 'אל-זהרה' שבפאתי העיר נוציראת. הלוחמים חיסלו עשרות מחבלים, איתרו מחסן אמצעי לחימה שהכיל פצצות מרגמה וציוד צבאי של ארגון הטרור חמאס.

 

לוחמי צוות הקרב של חטיבת 'אלכסנדרוני' (3) השלימו מבצע בשכונת 'אל-עומדאן' שבפאתי העיר עזה. הלוחמים איתרו אמצעי לחימה רבים ופירים במרחב.

 

"החטיבה נלחמת עכשיו במרכז הרצועה, באופן מאוד משמעותי החיכוך מאוד גבוה", מסר מח"ט 8, "הלוחמים שלנו רודפים לא פחות מזה את האויב בכל מקום שהוא נמצא בו. פוגעים באופן משמעותי באמל"ח, ובמבנים ובתשתיות שלו".

 

אמש, במהלך הלחימה של כוחות חטיבה 3, נפלו רס"ל (במיל') עומר סמדג'ה ז"ל ורס"ל (במיל') סעדיה יעקב דרעי ז"ל. צה"ל משתתף בצער המשפחות השכולות וימשיך ללוותן.

 

יחידת הרפאים (הרב-ממדית) השלימה מבצע חטיבתי, במסגרתו, הלוחמים ביצעו פשיטה ממוקדת על אוניברסיטה ששימשה כמפקדה של ארגון הטרור חמאס, ממנה בוצע ירי לעבר כוחות צה"ל.

הכוחות איתרו אמצעי לחימה וחביות נפץ במתחם האוניברסיטה. כמו כן, הלוחמים חיסלו מחבל שירה לעברם טיל RPG ממבנה במרחב.