המדריך המלא למתגייסים והמתגייסות בצל המלחמה

05.11.23
מיה צדוק, מערכת את"צ

במקביל ללחימה ברצועת עזה, בצה"ל ממשיכים לקיים את גיוסי נובמבר, כולל גיוסי לוחמים. על פי הערכות מצב המתמשכות באופן תמידי, הוחלט להמשיך עם הגיוסים בצל המלחמה בהתאם למתוכנן ככל הניתן, על פי הנחיות פיקוד העורף, ובהתאם למצב הביטחוני המשתנה. 

בלשכות הגיוס נעשו ההתאמות הנדרשות על מנת לקלוט את החיילים החדשים ולהמשיך בבניין הכוח לצד המלחמה. צה"ל ומפקדיו ערוכים, ויעניקו את המעטפת הנכונה לכל מי שיידרש.

כרגיל בהתאם להערכת המצב, יחד עם שינויים הכרחיים לאור המצב וההנחיות. את כל העדכונים והשינויים ניתן למצוא ברשתות החברתיות של מיטב, ובאזור האישי באתר מתגייסים.

ימי הסיירות והגיבושים השונים יתקיימו לפני ימי הגיוס, על פי התאמות שנעשות בהתאם להערכות מצב מתמשכות ולהנחיות פיקוד העורף.


בשבוע הקרוב יתקיימו ימי סיירות, ביניהם ב-6/11 (שני) יהיה יום סיירות לנשים. הימים עברו התאמה למצב הקיים הכוללת מעטפת בטיחותית וביטחונית. אזור יום הסיירות נבחר בקפידה בהתאם להנחיות פיקוד העורף, כך שהמיון יתקיים בשטח אימונים צמוד לבסיס צבאי, המאפשר הלנה של מלש"בים בתוך הבסיס תחת שמירה מתאימה.


הגיבושים השונים יתקיימו בנובמבר ודצמבר, ומסרונים אישיים ישלחו בקרוב.


המשך קיום המופעים המכינים יבחנו לאורך התקופה בהתאם להערכת המצב, ככל שיהיו שינויים נוספים, צה"ל יעמוד בקשר מול המלשב"ים. לשאלות אפשר להתקשר למוקד מיטב, 1111 שלוחה 1. עדכונים ושינויים ניתן למצוא ברשתות החברתיות של מיטב.

הליך הגיוס ממשיך כסדרו, וימשיך באופן שגרתי ככל הניתן על פי הנחיות פיקוד העורף והערכות מצב מתמשכות. אך בעקבות המצב לא תתאפשר כניסת משפחות לאתרי הגיוס. בנוסף, מוקדי גיוס השתנו בהתאם להנחיות פיקוד העורף - הוראות מדויקות נשלחו למלש"בים הרלוונטים.

 

לשאלות אפשר להתקשר למוקד 1111 שלוחה 1. עדכונים ושינויים ניתן למצוא בפלטפורמות השונות של מתגייסים. המלש"בים הרלוונטים מקבלים את השינויים גם בהודעות.

המתגייסים שלא נמצאים בביתם יכולים להתקשר למיטב במספר 1111 שלוחה 1 על מנת לשנות את אתר הגיוס למיקום הנוח להם.  

הרציפות התפקודית של צה"ל והיכולת שלו לייצר המשכיות הן הכרחיות. על מנת לאפשרן, צה"ל ממשיך לקיים את הגיוסים ואת ההכנות לקראתם, לרבות גיבושים. 

"אני מברך ומחזק את המתגייסים בעת זו, דווקא עכשיו הגיוס משמעותי מאי פעם, וכל מלש"ב שמתייצב כעת בעל תפקיד חשוב ומשמעותי", אומר מפקד מיטב, אל"ם אלון מצליח, "אני יודע שהגיוס מלווה גם הפעם בחששות ובציפיות, ויחידת מיטב פה בשביל לוודא שהגיוס שלכם יתבצע על הצד הטוב ביותר, מחכים לכם, עכשיו תורכם!"