מפקד "אגוז" נבחר להדליק את משואת צה"ל ביום העצמאות ה-70

מפקד יחידת אגוז בעוצבת הקומנדו, סא"ל רועי לוי, נבחר היום על ידי הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, להדליק את משואת צה"ל ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל ביחד עם אלוף (בדימוס) ישעיהו (שייקה) גביש, מפקד פיקוד הדרום במלחמת ששת הימים

10.04.18
מערכת אתר צה"ל

"אני גאה לפקד על יחידת 'אגוז', יחידת קומנדו אשר מבצעת פעילויות מבצעיות מיוחדות ומוכנה ללחימה בכלל הגזרות", אמר מפקד יחידת אגוז, סא"ל רועי לוי. "הפיקוד והאנשים עומדים לנגד עיניי תמיד. אני מודה על הזכות שניתנה להדליק משואה ביום העצמאות השבעים למדינת ישראל. שירות המדינה והשירות הצבאי הם דרך חיים עבורי".

סא"ל לוי, קצין, לוחם ומפקד עטור ניסיון, לחם כמפקד מחלקה בגולני במבצע חומת מגן, פיקד על סיירת גולני במבצע "עופרת יצוקה" ונפצע בהיתקלות בתת-קרקע באורח אנוש במערכת "צוק איתן" עת שירת כמפקד גדוד הסיור של חטיבת גולני.

כמו במשימותיו בשדה הקרב כך גם בקרב על חייו ניצח והוכיח כי רוח הלחימה בו חזקה יותר מכל פציעה וחזר לשרת בתפקידי פיקוד ולחימה. סא"ל רועי לוי רואה בשירות הצבאי זכות גדולה ולוחמיו הם מקור השראתו.

הרמטכ"ל העביר את החלטתו ליושבת ראש ועדת השרים לסמלים וטקסים, השרה מירי רגב, שבירכה על הבחירה הראויה בקצין שמייצג בפועלו את רוח צה"ל וערכיו.