כך נראה יום הפרט לחיילי פיקוד מטכ"ל

23.06.21
מערכת אתר צה״ל

אתמול, 22 ביוני, חל יום פרט לחיילי חובה של פיקוד מטכ"ל, בדגש על אוכלוסיות ייחודיות.

את היריד הוביל מדור הפרט של הפיקוד בשיתוף עם מרכז בודדים בהכוונתה של רס"ן מור גולדנטל, רמ"ד פרט בפיקוד מטכ"ל יחד עם סגן סתיו ויסמן קצינת ת"ש בפיקוד מטכ"ל וכמובן עם סגל הת"ש כולו, חיילות וקצינות כאחד.

האירוע העביר מידע באופן מרוכז לחיילים, הרצאות, דוכנים שונים של עמותות וגורמי מקצוע צבאים ואזרחיים על מנת להעניק ידע ופתרונות מקיפים, זמינים ומיידים לכל שאלה ואתגר שיעלו החיילים.

היום החל בדבריו של מב״ס מטכ״ל, אל״ם אייל יוסיפסקו שפתח את דבריו בהבעת הערכה לכל מי שעמל על הפקת היום והדגשה למשתתפים שהתמודדות האוכלוסיות הייחודיות עם אתגרי השירות לצד קשיי החיים ברורים לנו כצבא.

בהמשך היום, בהופעתו של בן סלע -"ד"ר התלהבות" שנתן זריקת אנרגיה ומוטיבציה למשרתים!

למשך היום, התקיימו הרצאות מגוונות וייחודיות להעשרת ידע ולמתן כלים נוספים בתחומי חיים רבים, בין ההרצאות שהועברו היו: "סדנת התנהלות כלכלית", "סעד משפטי", "אח גדול", "נציב פניות הציבור", "אורח חיים בריא", "מנטור לחיים" ו"מוקד בודדים".

רומי בורינשטיין, חיילת שהגיעה לאירוע מספרת: "היריד הועיל לי מאוד! עזר לי מאוד לדבר עם הגורמים פנים מול פנים ולא דרך הטלפון, אני מרגישה שקיבלתי מענה על כל הקשיים שהצפתי בפני הנציגים בעמדות. בנוסף, במהלך האירוע נחשפתי לתכנים ופרוייקטים שלא היו מוכרים לי בעבר כדוגמת פרויקט "אח גדול" אליו גם נרשמתי היום".

מתכונת היום, לוותה בפינוק החיילים והחיילות בארוחת צהריים מכובדת, חבילות שי ועמדות כיבוד בשילוב ובאדיבות ארגון יל"ח.

"על היום שהתקיים מדור הפרט עמל מעל לשלושה חודשים", רס"ן גולדנטל מספרת: "הושקעו מחשבה וזמן על מנת להעניק לחיילים את החוויה המקיפה ביותר שתענה על כל הצרכים של החיילים במיוחד אחרי השנה האחרונה שיצרה קשיים חדשיים בעקבות הקורונה. ראינו חיילים וחיילות יוצאים מסופקים עם חיוך וזה שוווה לנו הכל. זכות גדולה ליצור חווית שירות נעימה וטובה יותר ואני מרגישה בצניעות שהצלחנו לעזור היום להמון משרתים ומשרתות".

האירוע נחתם בהופעתו של הזמר יהונתן מרגי והשאיר את החיילים עם טעם לעוד...