איגרת מפקד המרה"ס, תא"ל שגיב שרביט

17.08.22
תא"ל שגיא שרביט, מערכת את"צ

אנשי המרה״ס,
בהתרגשות גדולה וביראת כבוד, קיבלתי את הפיקוד על המרה"ס.

המרה"ס הוא זרוע הביצוע המרכזית באט"ל ובצה"ל, למימוש שרשרת ההספקה, שנוגע בכלל יחידות צה"ל בכלל היבטי המענה בשגרה ובחירום, בכל פעם שאני מתבונן בעשייתנו, אי אפשר שלא להתפעל מכך שאנחנו פוגשים כל אחד ואחד מחיילי צה"ל ומפקדיו לאורך כל היממה. הוא מתעורר במיטה, המזרון ושק השינה שאנחנו ניפקנו לו, אוכל ארוחת בוקר צהריים וערב שאנחנו סיפקנו, לובש בגדים ונעליים ואמסל"ח, עולה לטנק, זאב, או כל כלי אחר שאנחנו מספקים את חלפיו, מתאמן עם נשק ואופטיקה שלנו, ועטוף בכל טוב מציוד משרדי ועד מע' מולטימדיה ותקשוב שלנו.

זה כל כך מרגש אותי לחשוב על זה, אין עוד גוף כזה בצה"ל. ויחד עם זאת, זה מזכיר לי איזו אחריות עצומה מוטלת עלינו.

חברים, העתיד לפנינו, אנחנו בדרך למרה"ס החדש. בשנים הקרובות מאוד אנו נהפוך למרכז הספקה חדשני, טכנולוגי ומוביל בקנה מידה לאומי ועולמי. הטכנולוגיה, האוטומציה, הרובוטיקה והתשתיות החדשות יאפשרו לנו לממש שרשרת הספקה אפקטיבית וחדשנית ומענה למשימות צה"ל.

אתם, אנשי המרה"ס, אנשיי - חיילי וחיילות הסדיר והמילואים, אזרחים ואזרחיות עובדי צה"ל, מפקדות ומפקדים, חיילות וחיילים, אתם מקור כוחנו ועוצמתינו,
אתם מהווים את החוליה המשמעותית במיסוד חווית ואיכות השירות למשרתי צה"ל, מגלמים בעבודתכם מקצועיות, מסירות ואחריות אין קץ למול כל משימה המוטלת עליכם - במחלקות המטה, בבה"סים, במוקדי השירות, מחלקות ההפצה בבתי המלאכה, במחסנים ובנקודות הקצה.

ביחד, בשילוב זרועות, נעמוד אל מול המשימות ונבצע אותם במצוינות ובאחריות מרחיבה. ביחד, נצעד אל עבר העתיד הטומן בחובו אפשרויות רבות ומתקדמות. כן! השינוי הוא גדול וטומן בחובו חששות ואתגרים - אני בטוח שביחד נצליח למול כל אתגר! אני בטוח שביחד, נממש את ייעודנו, נהווה מגדלור של מצויינות וקידמה בתחומי שרשרת ההספקה בארץ ובעולם. נדאג, נקדם, ונטפח את אנשינו. ביחד, נשאף להתייעלות ויעילות ונביא את יתרונות השלם המרה"סי עד לקצה המבצעי. ביחד, נעשה ונצליח.

אני סומך עליכם. בהצלחה לכולנו!