יום למען ילדים חולי סרטן נערך בפארק תמנע

08.05.17
נעמה זלצמן, מערכת אתר צה"ל

מפגש חגיגי למען ילדים חולי סרטן בפארק תמנע נערך השבוע במסגרת פעילות פיקוד הדרום, אשר מקיים קשר ארוך שנים עם מספר רב של ארגונים חברתיים.

גם את המפגש הזה, שממשיך מסורת ארוכת שנים, הוציאו יחד לפועל מדור המתנדבים באגף הלוגיסטיקה של פיקוד הדרום וקרן המשאלות למען ילדים חולי סרטן. מדור המתנדבים נמצא בקשר רציף עם אוכלוסיית המתנדבים ורואה בהן חלק אינטגרלי וחשוב בצבא. "העוצמה שלנו היא הקשר שבין הפיקוד לקהילה", אומר קצין הלוגיסטיקה הפיקודי אל"ם שרון נקש. "כצה"ל, יש לנו תפקיד חשוב בתרומה לקהילה".

"אני מודה לכם על זמנכם, שבאתם לתרום לקהילה ולשמח את הילדים", אמרה השחקנית גילה אלמגור, יו"ר קרן המשאלות למען ילדים חולי סרטן, בפתח דבריה באירוע שבו השתתפו קצין הלוגיסטיקה הפיקודי אל"ם שרון נקש, אנשי קבע, רופאים, וכמובן הילדים.

"מבחינתי זו שליחות", מוסיפה רב סרן אורית בן שלום, יוזמת הפרויקט. "בתוך הצבא קשה למצוא את להזדמנות להיחשף למגוון האוכלוסיות ולכן יש חשיבות רבה לפעילות הזו".

"הילדים האלו נלחמים בכל יום, ואין לנו אלא את הכבוד והזכות לעשות למענם ולו במעט, על מנת ליצור להם רגעי אושר קטנים בהתמודדות היומיומית המורכבת", מסכם אל"ם נקש.