מערך הטכנולוגיה והאחזקה של "עוצבת הפלדה" סיכם את שנת 2017 באימון של מערך הטנ״א (טכנולוגיה ואחזקה) בכל חטיבות האוגדה. האימון ארך כשבוע והתמקד בהגברת מוכנותו של המערך לתרחישים השונים עימם יידרשו להתמודד בשגרה ובחירום. במהלך השבוע תורגלו טכניקות גרירה וחילוץ כלים, ניווט, פינוי פצועים ולראשונה תורגל גם חילוץ לכודים.

האימון התקיים בשלושה מוקדים שונים וכלל שלוש יחידות - יחידת הטנ"א של חטיבת הנח"ל התאמנה בבא"ח החטיבה שבערד, היחידה השייכת לחטיבת גבעתי התאמנה בבא"ח שבקציעות, ויחידת הטנ"א של חטיבה 401 התאמנה סמוך למפקדת החטיבה שבמחנה ישי.

מערך הטכנולוגיה והאחזקה באוגדה 162 עוסק באופן שוטף במוכנות היחידות לחירום תוך ביצוע אימונים מקצועי, שיפור זמינות הכלים ופיתוח כוח אדם. בימים אלו מתכונן המערך למעבר לתוכנית "אחזקה אחרת" - עבודת מטה שמשנה את תפיסת האחזקה בצה״ל ומטרתה לחזק את גדודי האוגדה בדרג השדה.

״האימונים שנערכו בכל חטיבות האוגדה שיפרו את מוכנות המערך ליום פקודה", סיכם את האימון קצין הטכנולוגיה והאחזקה הראשי של אוגדה 162, סא"ל יוסי מור. "הבאנו לידי ביטוי את עוצמת המערך ואנשיו. בכל זמן שנדרש לכך נדע לתת לחטיבות הלוחמות את המענה המיטבי בתחום הטכנולוגיה והאחזקה וניקח חלק במאמץ המבצעי של האוגדה״.