המתחם החדש בפיקוד הדרום יאפשר לכם לעבוד מבלי לבזבז זמן בנסיעות

מחשבים צבאיים, תוכנה לשיחות וידאו ומסך פלזמה - אלו רק חלק מהדברים שתמצאו במתחם ה-Beework הראשון בצה״ל, שמאפשר למשרתים הגרים בדרום הארץ לעבוד גם מחוץ לבסיס. אז איפה הוא נמצא ואיך מגיעים אליו? כל הפרטים

28.06.20
מירב בראל, מערכת את"צ

בשבועות האחרונים, קם בבסיס הציוד של פיקוד הדרום מתחם חדש, המיועד למקרים בהם חייל שגר באזור הדרום נאלץ להגיע עד לבסיס שלו כדי לבצע משימה נקודתית ולחזור הביתה. במקום לבלות שעות על הכביש, יוכלו החיילים במקרים הרלוונטיים להגיע למתחם Beework הייחודי, שבדומה למתחם האזרחי Wework, ישמש כל חייל, נגד או אזרח עובד צה"ל.

"ישר כשקצין הקשר הראשי בצה"ל הוריד לנו את משימת ההקמה של המתחם, הבנו שמדובר במשהו חדשני וחיוני למשרתים בצבא", מספר מפקד הבצ"פ, רס"ן מוטי כראדי, "אני אישית גר בנתניה, משרת בבאר שבע וחווה על בשרי את עניין המרחק והנסיעות הארוכות לבסיס ובחזרה. לכן היה לי חשוב שהמתחם אכן יוקם כמה שיותר מהר".

אנשי המקצוע בבסיס לקחו על עצמם את המשימה החשובה. מחשבים צבאיים חדשים נרכשו, יחד עם ציוד משרדי הכרחי כמו שולחנות, כיסאות ומסך טלוויזיה. "חודש וחצי מקבלת המשימה, המתחם היה גמור ומוכן", הוא מתגאה, "היום יש בו חמש עמדות עבודה עם מחשב צבאי, מערכת VC, טלוויזיה להקרנת מצגות ומשרד מפקד".

גיל גרוס עדן היא עובדת צה"ל באגף התקשוב, תחת ענף מעו"ף לוט"ם. כאחת שגרה בבאר שבע ומשרתת בבסיס צריפין, היא משתפת: "בגלל המרחק בין מקום העבודה לבית, אני נעזרת במתחם ה-Beework ומגיעה כמה פעמים בשבוע כדי לעבוד בו. הוא מאפשר לי סביבת עבודה מצוינת על ידי ניהול שיחות וידאו, טלפון ושליחת מיילים לכלל חילות ויחידות הצבא. זאת כמובן בזכות המקצועיות של אנשי הבצ״פ".

כמובן שהמתחם החדש לא נועד להחליף את ההגעה לבסיס, אלא למקרים ספציפיים, לשיקול דעתם של המפקדים. ההגעה למתחם Beework מותנית במקום פנוי, עליו אפשר לברר דרך המספר הבא: 08-629-8234