ערב לחיזוק שיתוף הפעולה של כוחות הביטחון בפד"ם

07.07.22
מערכת את"צ

השבוע נערך ערב לחיזוק שיתוף הפעולה הרב ארגוני של כוחות הביטחון של מחוז הדרום בראשות הרמטכ״ל, רב אלוף אביב כוכבי, מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, מפקד מחוז דרום במשטרת ישראל, ניצב פרץ עמר וראש מחוז דרום בשב״כ.

הערב נועד למען העמקת ההיכרות ושיתוף הפעולה של הכוחות במרחב. העבודה המשותפת מלווה את הגופים השונים באופן יומיומי במרחב הדרום, בגבולות, בשטחי האש, בביטחון הפנים ובאתגרים נוספים כל זאת למען חיזוק הביטחון של תושבי הדרום.

מפקד פיקוד הדרום ציין ״יחד, אנחנו יודעים לפתור כל בעיה וכל אתגר. הערב הזה מהווה את העוצמה של שיתוף הפעולה הרב ארגוני של מרחב הדרום, אני שמח עליו ומברך את כולכם על עשייתכם היומיומית החשובה״.

במהלך הערב, שיתף אלוף משנה שי סימן טוב אודות סיפורו האישי מעורר ההשראה זאת לאחר שנפצע אנושות במבצע ׳צוק איתן׳ בעודו מפקד על גדוד 12 של חטיבת גולני וכן חזרתו לשירות בצה"ל כמפקד צוות במכללה לפיקוד טקטי.

בנוסף, נהנו המפקדים מהופעתו של האומן אביחי הולנדר, אשר שירת כלוחם ביחידת אגוז ובמהלך מבצע ׳צוק איתן׳ השתתף בקרב שג'אעיה בו איבד חברים מהיחידה דבר שהשפיע רבות על שיריו. אביחי מלווה את שי מזה מספר שנים.

הרמטכ״ל בירך את כוחות הביטחון במרחב על עשייתם השוטפת וכן שיתוף הפעולה הבין ארגוני שהביא לאפקטיביות מבצעית במגוון סוגיות.