ל"עיניים של המדינה" יש תנאים חדשים וטובים יותר

גדולים, מאובזרים ומשפרים את חווית השירות בהרבה. היום נחשפו 6 המטבחונים החדשים לתצפיתניות המשרתות באוגדת עזה, שיבטיחו להן תנאים נוחים יותר לשגרת היום-יום בבסיס. שמענו מאחראי הפרויקט הכול על השינוי שהובילו באט״ל, ומעלה את איכות השירות שלהן מדרגה

06.09.23
שירה הלמן, מערכת את"צ

בין משמרת למשמרת, ואחרי שעות רבות של עבודה חשובה בחמ"לים השונים, התצפיתניות לא תמיד מספיקות לזמני הארוחות בחדר האוכל בבסיס. בגלל זה, נוצר הצורך למקום בו יוכלו החיילות להביא ולהכין אוכל משלהן, אך עד היום המטבחונים הקיימים לא סיפקו את צרכיהן.

 

אחרי חצי שנה של עבודות שיפוץ, שדרוג ואבזור, כחלק מפרויקט "We Cook" שהובל על ידי פיקוד הדרום ואוגדת עזה, בשיתוף אט"ל, מרה"ס, חיל הלוגיסטיקה ובינוי פיקוד הדרום, הוקמו שישה מטבחונים חדשים לתצפיתניות במוצבים השונים באוגדת עזה. "עכשיו תהיה אווירה ביתית", סיפרה בחיוך רב"ט מירי ברדנשווילי, תצפיתנית במוצב כיסופים, "נוכל להכין יחד אוכל בשישי בערב ואז לשבת יחד במקום ממוזג ונקי".

ֿוהכול - חלק מפיילוט מיוחד של אט"ל לשיפור האיכות וחוויית השירות של כלל המשרתים בצה"ל. הוא נוצר עקב הבנת חשיבות וייחודיות תפקידן של התצפיתניות, ובהובלת ראש אט"ל.

המהפך לא נגמר בזה, ורס"ן תומר וייל, קצין ההספקה האוגדתי ויוזם הפרויקט, רואה עתיד מזהיר לשיפור איכות השירות של החיילות. "השלב הבא זה הקמת מועדונים", הוא מוסיף, "אנחנו נמשיך לחשוב ולהמציא את עצמנו מחדש לטובתן, בסוף הן העיניים של המדינה שלנו".

אמנם הסרט נגזר רק היום, אך את ההשפעה החיובית של הפרויקט כבר מרגישים. "אתמול באו המתגייסות החדשות והתלהבו מהמטבחונים", רב"ט ברנדשווילי אומרת בהתרגשות, "כיף להתגייס בתנאים טובים, שאת יודעת שיש את המקום שלך בבסיס, ושדואגים לך".  

"זאת זכות גדולה להיות חלק מפרויקט כה משמעותי", מסכם בשמחה ראש מחלקת איכות וחוויית השירות, "זו רק ההתחלה, ועוד נמשיך להקים מתחמי מזון ברחבי הארץ לכלל התצפיתניות בצה"ל. התחלנו בלוחמים ונמשיך לפעול לכלל המשרתים".